וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי הוא שחקן השנה של ארגון הכדורגלנים

הסקורר של ארסנל התלהב: "זה מיוחד כשיריבים מחליטים שאתה הכי טוב". קייל ווקר הוא הצעיר המצטיין של השנה

חלוץ ארסנל רובין ואן פרסי נבחר אתמול (ראשון) לשחקן השנה של ארגון השחקנים המקצוענים באנגליה. ואן פרסי בן ה-28, שכבש 27 שערי ליגה העונה בפרמיירליג עבור ארסנל, אמר במעמד הזכייה שלו: "ברגע שאנשים בוחרים אותך זה מיוחד, אבל כשמדובר ביריבים שלך זה אפילו מיוחד יותר. אני משחק נגד השחקנים האלה בכל שבוע, וזה שבסופו של יום הם מחליטים שאני השחקן הטוב ביותר - זה כבוד גדול".

ואן פרסי דאג לציין גם את השחקנים שעזרו לו להגיע ל-27 כיבושים העונה ואמר: "בלי שחקני ארסנל זה היה בלתי אפשרי. רק תיאו וולקוט היה אחראי ל-12 בישולים עבורי, ואני מאוד מעריך את זה".

מי שנבחר לשחקן הצעיר המצטיין של השנה הוא בלם טוטנהאם ונבחרת אנגליה, קייל ווקר, שיחגוג בחודש הבא 22. ווקר, שגדל בשפילד יונייטד, הפתיע כשגבר בבחירה על שחקנים כמו סרחיו אגוארו ודני וולבק. "די הופתעתי כי בלמים בדרך כלל לא מקבלים פרסים כאלה, וכשמסתכלים על המועמדים האחרים לפרס זה רק הופך את המעמד הזה להרבה יותר מכובד", אמר ווקר.

שני השחקנים נכנסו גם להרכב השנה של הפרמיירליג, שגם אותו בחרו בארגון השחקנים. ואן פרסי היה הנציג היחיד מארסנל בעוד שווקר נמצא שם עם שני שחקנים נוספים מטוטנהאם: גארת בייל וסקוט פארקר. שאר השחקנים בהרכב: ג'ו הארט (מנצ'סטר סיטי), וינסנט קומפני (מנצ'סטר סיטי), פבריציו קולוצ'יני (ניוקאסל), לייטון ביינס (אברטון), דויד סילבה (מנצ'סטר סיטי), יאיא טורה (מנצ'סטר סיטי), ווין רוני (מנצ'סטר יונייטד).

אלכס פרגוסון מתקשה להתאושש מאברטון: "לא מאמין שספגנו רביעייה בבית"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully