וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אני לא מאמין שספגנו רביעייה בבית"

מנג'ר יונייטד התאכזב מה-4:4 עם אברטון, שנתן לסיטי להתקרב לפני הדרבי ביום שני. מאנצ'יני: "הסיכוי שלהם לאליפות גדול יותר"

לא מעט משחקים מטורפים סיפקה לנו הפרמיירליג הפנטסטית העונה. היום (ראשון), בהחלט היה אחד מהם, כשמנצ'סטר יונייטד אולי איבדה את תואר האליפות, שכבר היה עמוק בכיס שלה לפני שבועיים בלבד, אחרי 4:4 ביתי מול אברטון, כשהאורחים כובשים פעמיים בדקות הסיום.

כעת, ליונייטד נותרו שלושה משחקים לסיום העונה והיא תגיע ביום שני הבא לדרבי ענק על כל הקופה מול סיטי, שצימקה היום את הפער לשלוש בלבד עם 0:2 על וולבס, שמצידה ירדה ליגה. אם סיטי תנצח את כל משחקיה עד תום העונה, היא תזכה בתואר הנכסף.

מנג'ר יונייטד אלכס פרגוסון, כבר מוכן: "הדרבי יהיה מכריע. עשינו לעצמנו חיים קשים, כמו שאנחנו תמיד עושים, אבל נגיע למשחק הזה בידיעה שאנחנו יכולים להשיג תוצאה טובה, אין סיבה שלא נעשה את זה", אמר הסקוטי, "זה משחק שיכריע עבור שתי הקבוצות, משחק ענק. כמו כל דרבי, יהיה מעניין". לגבי התוצאה המאכזבת אמר פרגוסון: "היינו חייבים לגמור את המשחק, חלק מהכדורגל שלנו היה פנטסטי. אני לא מאמין שספגנו רביעייה בבית. הגולים שלהם היו קלים מדי".

מאמן אברטון, דייויד מויס המאושר אמר: "המאמץ של השחקנים היה נפלא. באנו לנצח, כי הרגשנו לא טוב בתקופה האחרונה. זו הייתה הצגה של השחקנים היום, לחשוב חיובי זה משהו שמשתלם".

רוברטו מאנצ'יני הקפיד כהרגלו להנמיך את רף הציפיות מסיטי: "ליונייטד יש סיכוי גדול יותר, כי יש לנו משחקים קשים יותר אחרי הדרבי - מול ניוקאסל וק.פ.ר - אבל יש לנו עוד סיכוי. היום היו לנו הזדמנויות לכבוש ארבעה או חמישה שערים ולסגור את המשחק קודם לכן".

יונייטד נפלה מול אברטון, סיטי צימקה לשלוש בלבד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully