וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "חשוב ששברתי את הרצף השלילי מול דג'וקוביץ'"

השור ממאיורקה חגג את הזכייה השמינית ברציפות במונטה קרלו: "זה יום מושלם". הסרבי: "היה לי שבוע קשה מאוד"

רפאל נדאל הצליח להוריד היום (ראשון) נטל כבד מכתפיו לאחר שהביס 3:6, 1:6 את נובאק דג'וקוביץ', ורשם ניצחון ראשון על הסרבי לאחר שהפסיד לו שבע פעמים ברציפות. בעקבות הניצחון, זכה השור ממאיורקה בטורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו, בפעם השמינית ברציפות ולמעשה רשם את הניצחון ה-42 שלו ברציפות בנסיכות הצרפתית. לנדאל זהו תואר מאסטרס 1,000 מספר 20 בקריירה ובכך קבע שיא, כשעבר את פדרר לו יש 19 תארים.

"חשוב מאוד לשבור את המצב בו הייתי מול דג'וקוביץ'. חשוב לזכות בטורניר כזה פעם נוספת, במיוחד בטורניר הזה. לשבור את רצף ההפסדים לדג'וקוביץ' ולזכות בתואר מאסטרס 1,000, אחד החשובים שיש, זה הופך את כל מה שקרה היום למושלם". לנדאל זהו תואר ראשון מאז הזכייה ברולאן גארוס אשתקד. "להתחיל את עונת החימר עם זכייה בטורניר כאן זו תחושה מדהימה", הוסיף הספרדי, "הטורניר הזה חשוב ומיוחד בשבילי. רמת הטניס שלי הייתה גבוהה במהלך המשחקים האחרונים, במיוחד מאז הסיבוב השני".

נובאק דג'וקוביץ' החמיא ליריבו ואמר: "נדאל ניצל את ההזדמנויות שלו במערכה הראשונה והשיג שבירה, וזה הכל. לא גרמתי לו לשחק בכלל. רק הייתי שם בחוץ וניסיתי להכניס את הכדור למגרש". דג'וקוביץ' התייחס גם לעובדה שסבו מת בשבוע שעבר: "זה היה שבוע קשה, לא רק בשבילי, אלא בשביל כולם במשפחה שלי. אנחנו עוברים את זה ביחד. בסופו של דבר הצלחתי להגיע לגמר ואני מאושר מזה".

טניס בוואלה! ספורט

רפאל נדאל זכה בטורניר מונטה קרלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully