וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: רפאל נדאל זכה בטורניר

אחרי שבעה הפסדים ברציפות מול דג'וקוביץ', הצליח השור ממאיורקה להביס אותו 3:6, 1:6 ולזכות בתואר בפעם ה-8 ברצף

אחרי שבעה הפסדים ברציפות לנובאק דג'וקוביץ', כולל פעמיים על חימר, הוריד היום (ראשון) רפאל נדאל את הקוף הגדול הזה מהגב שלו. המדורג מספר שתיים בעולם זכה המאסטרס 1,000 במונטה קרלו בפעם השמינית ברציפות לאחר שהביס 3:6, 1:6 את דג'וקוביץ' בגמר. לנדאל זהו הניצחון ה-42! ברציפות בטורניר מונטה קרלו וחשוב מבחינה פסיכולוגית לא פחות מכל 42 הניצחונות האחרים. נדאל רשם בכך תואר מאסטרס 1,000 מספר 20 בקריירה שלו ושבר למעשה את השיא שהיה משותף עד כה לו ולפדרר.

דג'וקוביץ' פתח את המשחק מצוין ושמר על ההגשה שלו על האפס, אך נשבר כבר במשחקון ההגשה הבא שלו ונדאל ברח ל-1:3. השניים שמרו על ההגשות שלהם במשחקונים הבאים וזה 3:4 לנדאל אחרי משחקון הגשות ארוך במיוחד של דג'וקוביץ', שהציל נקודת שבירה אחת. רפא שמר על ההגשה שלו שוב והשיג שבירה נוספת כדי לסגור את המערכה עם 3:6 מרשים במיוחד אחרי 45 דקות.

נדאל פתח את המערכה השנייה עם שמירה על ההגשה ועלה ל-0:1. השור ממאיורקה הצליח להשיג שבירה די קלה במשחקון הבא וזה כבר 0:2. את המשחקון הבא רפא כבר לקח על האפס וזה 0:3. המדורג שני בעולם המשיך להציג יכולת הירואית, ולאחר נקודה פשוט מדהימה ו-ווינר מושלם השיג שבירה נוספת בדרך ל-0:4. דווקא בשלב הז ה הצליח נולה להשיג שבירה על האפס ולצמק ל-4:1. ההפתעות נמשכו כשנדאל השיג שבירה על האפס ועלה ל-1:5. נדאל הצליח לשמור שוב על ההגשה שלו וסגר סיפור עם אייס וזה 1:6.

טניס בוואלה! ספורט

רפאל נדאל טניסאי ספרדי זוכה טורניר מונטה קרלו. רויטרס
אף אחד לא יצליח לקחת לו את הגביע הזה מהיד. נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully