וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החינוך על בארסה: "לא אוכל להתנזר משמחה לאיד"

ח"כ גדעון סער, אוהד ריאל, בדף הפייסבוק: "ראש הממשלה דן איתנו בנושא הריכוזיות. אתמול נשברה הריכוזיות של ברצלונה"

שר החינוך, ח"כ גדעון סער, לא אהב גם הוא את האלימות בכדורגל הישראלי בסוף השבוע, אבל לפחות יכול היה להתנחם בקלאסיקו ובניצחון קבוצתו האהודה ריאל מדריד. השר פרסם הבוקר (ראשון) דברי הלל לניצחון של ריאל – וגם איחל הצלחה לברצלונה במשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות מול צ'לסי ביום שלישי.

"על אף האלימות הדוחה והרמה הנמוכה של הכדורגל בארץ, לא אשכח את סוף השבוע הספורטיבי הזה, ולא בגללן. סביר להניח שאזכור יותר את תנועות ה'תרגיעו' של רונאלדו לאוהדי בארסה בקאמפ-נואו לאחר שער הניצחון המרהיב, מאשר את תמונות קרנבל האלימות מאצטדיון וינטר.

"אתם יודעים שאני אוהד שרוף של הבלאנקוס, ואני יודע שרובכם אוהדי ברצלונה - אבל הפעם לא אוכל להתנזר מקורטוב של שמחה לאיד. בחודשים האחרונים שמעתי רבים מכם, שכבר הבינו שריאל מדריד צפויה לקחת מברצלונה את כתר האליפות, מטילים דופי באליפות שתושג בלי ניצחון של האלופה המיועדת בקלאסיקו. אז זה המאזן נכון להבוקר: ניצחון-חוץ בקלאסיקו, בקאמפ-נואו. כעת, כמו שנוהג מוריניו לומר בסרקאזם ראוי, 'יש לנו שבע נקודות יותר מהקבוצה הטובה בעולם'. האליפות במרחק נגיעה.

"אמרתי גם לראש הממשלה הבוקר לפני ישיבת הממשלה שלמיטב זכרוני הוא אוהד ברצלונה. הוא, כמובן, הודה בעובדות אך באופן ברור נמנע מדיון ממצה באירועי אמש. ברגעים אלה דנה הממשלה בנושא חשוב: מסקנות ועדת הריכוזיות. אמרתי שהעיתוי מתאים, כי 'אתמול בברצלונה נשברה הריכוזיות'. לאוהדי בארסה אציע הבוקר: התאחדו עמנו בתפילה להדחת באיירן מינכן מגביע האלופות ביום רביעי במשחק הגומלין שיתקיים במדריד ואז (אם בארסה תגבור על צ'לסי בגומלין), נראה עוד מפגש השנה של שתי הקבוצות הטובות בעולם.

"בינתיים אחי 'המאדרילניוס', ניהנה מהאליפות המתוקה שבשער".

לדף הפייסבוק של השר גדעון סער

האם גווארדיולה אחראי להפסד ברצלונה?

ריאל באופוריה: "רונאלדו הכי טוב בעולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully