וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "שמח שהלך קשה, כי בשני יהיה קשה יותר"

מאמן גלבוע/גליל היה מרוצה מההעפלה לגמר הליגה הבלקנית וכבר חושב על לבסקי סופיה. אדלשטיין: "זו הייתה חוויה גדולה"

הפועל גלבוע/גליל הבטיחה לעצמה הערב (שבת) את מקומה בגמר הליגה הבלקנית, לאחר שניצחה בחצי הגמר הכל-ישראלי את הפועל תל אביב 72:88. הקבוצה של ליאור ליובין הציגה עליונות ברורה על יריבתה מליגת המשנה, ועתה היא תנסה לסיים את העבודה באולמה הביתי בגן נר ביום שני, אז תפגוש בגמר את לבסקי סופיה הבולגרית.

"אני שמח מאוד שניצחנו קבוצה מצוינת עם מאמן שאני מחסידיו. ארז אדלשטיין הוא מאמן גדול ואני מאחל להפועל הרבה בהצלחה בהמשך", אמר בסיום ליאור ליובין, מאמר גלבוע/גליל. "אני שמח שהיה קשה כי הולך להיות קשה יותר בגמר ביום שני. כיף לשחק בשביל תואר ומשחקים מהסוג הזה יכולים ליצור מומנטום חיובי, היה שיגעון הערב. זה ניצחון כיפי מאוד". על המשחק של נמרוד טישמן אמר ליובין: "אני גאה מאוד בטישמן, אבל בגיל הזה צריך לייצר עקביות והמשכיות".

מאמן האדומים, ארז אדלשטיין אמר לאחר ההפסד: "זו הייתה חוויה גדולה לשחק נגד קבוצה מליגת העל. גליל עשתה דברים לא שגרתיים כדי לעצור אותנו וזו מחמאה". על המפעל אמר המאמן: "הליגה הבלקנית עזרה לנו לבנות קבוצה יותר טובה. הצלחנו לתת יותר דקות משחק לשחקנים צעירים. עכשיו אנחנו עם הראש להמשך העונה. אצלנו הקבוצה היא ישראלית, ואני גאה במה שעשינו".

גלבוע/גליל ניצחה 72:88 את הפועל ת"א ועלתה לגמר הליגה הבלקנית

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully