וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל עלתה לגמר הליגה הבלקנית

הקבוצה של ליאור ליובין שלטה לאורך כל המשחק שלה מול הפועל ת"א, ניצחה אותה 72:88 ותפגוש את לבסקי סופיה בגמר

לאחר שהבטיחה לעצמה את המקום השני בליגת העל לקראת הפלייאוף, עשתה הערב (שבת) הפועל גלבוע/גליל צעד משמעותי בכיוון זכייה בתואר ראשון העונה, כשגברה 72:88 על הפועל תל אביב בחצי גמר הליגה הבלקנית. קבוצתו של ליובין נהנתה מיכולת טובה של טראוויס וג'ונס מתחת לסל, השיגה את הניצחון אצלה בבית, ובשני היא תפגוש בגמר את לבסקי סופיה שגברה בחצי הגמר על פני המקדונית 76:86.

האדומים, שדווקא גברו העונה על גלבוע/גליל, נתנו פייט במחצית הראשונה, בעיקר בזכות יכולת טובה של בר טימור וקרטיס קלי, אבל למארחים היה את טישמן ויבזורי שיחד עם ג'וזף ג'ונס ברחו ליתרון 16 במחצית. הפועל הוכיחה את האופי שלה כשהצליחה לצאת מהבור, בעיקר בזכות דקות טובות של סטיט שכבר צימק ל-3 בלבד ברבע השלישי, אבל אז שוב סבלה קבוצתו של אדלשטיין מחוסר ריכוז, וסגנית האלופה הענישה אותה עד תום, כשטראוויס וג'ונס מנצלים את היתרון הברור שלהם בצבע ומבטיחים את ההעפלה לגמר.

מהלך המשחק

סטיט וקלי העלו את האורחים ליתרון 0:4 מהיר, אבל יבזורי וטראוויס התעוררו והוליכו את גלבוע ליתרון 9:10. הפועל שוב עלתה ליתרון, אבל ריצת 0:8 של המארחים בראשותו של יבזורי קבעה 14:18 לגלבוע/גליל. האורחים שוב צימקו, וטימור הוריד את האדומים בפיגור 20:18 בסיום הרבע הראשון. טישמן פתח את הרבע השני בטירוף עם שבע נקודות שהעלו ל--21:26, כשמנגד היה זה טימור ששמר את האדומים קרוב. קבוצתו של ליובין שוב לחצה על הדוושה ורצה ל-0:12 עם דקות טובות של פלס וג'ונס ועלתה ליתרון 28:42. האדומים המשיכו להתקשות, ושלשה של פרחי הורידה את הגליל ביתרון 34:50 במחצית.

שולדרברנד נכנס ברבע השלישי והביא איתו מעט אנרגיה בהתקפה של האדומים, סטיט חדר מצויין וסחט גם עבירה, והיתרון המקומי ירד ל-55:49. גליל לא נלחצה, טישמן תפר שלשה חשובה, ופלס בדאנק ענק החזיר ל-11 הפרש. שחקניו של אדלשטיין נרדמו בהתקפה, והמארחים ניצלו עבירה בלתי ספורטיבית על טראוויס כדי לרדת עם 55:68 בסיום הרבע השלישי. רומאו טראוויס המשיך להתעלל בגבוהים של הפועל תל אביב והעלה את המארחים ל-59:76 בפתיחת הרבע האחרון, כשאדלשטיין זועם על שחקניו. טראוויס הפציץ מבחוץ, האדומים החלו להרים ידיים והיתרון הלך ותפח. טימור עוד הספיק לרשום עוד שלשה, וקאר הוריד ל-12, דקה וחצי לסיום אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל גלבוע/גליל עליון: רומאו טראוויס (7 מ-15 מהשדה, 5 ריבאונדים) וג'וזף ג'ונס 17 נקודות כל אחד, קורטני פלס 14, דגן יבזורי 12 נקודות ו-4 אסיסטים, נמרוד טישמן 11 ו-5 ריבאונדים, אופיר פרחי 9 ו-6 ריבאונדים, עידו קוז'יקרו 8, אבישי גורדון, עמית ביר כץ, שירן ראובן ויאן מרטין שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: בר טימור 15 (8 מ-13 מהשדה) ו-4 איבודים, דמונטז סטיט 14 (6 מ-13 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, יונתן שולדרברנד 13 ו-8 ריבאונדים, קרטיס קלי 9, מתן נאור 8 ו-5 ריבאונדים, קורי קאר 7, גל איתן 4, יותם שירן 2, גדעון ריאטי שיחק ולא קלע.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully