וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: ברדיך גבר על מארי ברבע הגמר

הצ'כי שוב גבר על הסקוטי וניצח 7:6, 2:6, 3:6. דג'וקוביץ' התגבר 4:6, 1:6 על האסה. נדאל ניצח 5:7, 4:6 את ואווינקה

נובאק דג'וקוביץ' העפיל היום (שישי) לחצי גמר טורניר מונטה קרלו, אחרי שגבר 4:6, 1:6 על רובין האסה. המדורג ראשון בעולם נראה חלוד בפתיחה אחרי הניצחון המרגש אתמול בשמינית הגמר בסיומו מירר בבכי בשל מות סבו, היה חלש במערכה הראשונה מול ההולנדי אך הצליח לחלץ ניצחון קשה, לפני שהעלה הילוך כמו שהוא יודע במערכה השנייה בה שלט בדרך לניצחון מוחץ.

יריבו בשלב הבא יהיה תומאס ברדיך, שהפתיע את אנדי מארי עם ניצחון 7:6, 2:6, 3:6. ברדיך אוהב את המאצ' אפ שיש לו מול מארי. אומנם במפגש האחרון בין השניים, ידו של הבריטי הייתה על העליונה, אבל בשלושת המשחקים לפני כן, הצ'כי ירד מחויך מהמגרש. כך היה בין היתר בשמינית גמר הרולאן גארוס של 2010 וכך היה גם היום, שוב על החימר.

מארי (3) הגיע דווקא די רענן, אחרי שיריבו בשמינית ז'וליאן בנטו פרש במהלך המשחק. ברדיך (6) עבד קשה מול קיי נישיקורי, אבל מהרגע הראשון במשחק היום הוא היה חד יותר. למרות זאת, אוסף טעויות שלו לקראת סיום המערכה הראשונה, בה אף אחד מהשחקנים לא הצליח לשבור את יריבו, הוביל ל-6:7 למארי. אלא שההמשך היה שייך כל כולו לברדיך. הוא שבר במערכה השנייה כדי לעלות ל-1:2 ושבר שוב כדי לקחת את המערכה עם 2:6. שבירה שלישית הגיעה עם פתיחת המערכה המכרעת וזו הסתיימה ב-3:6 לצ'כי, שנהנה מ-82 אחוזים מעולים של נקודות על סרב ראשון.

מלך החימר רפאל נדאל האריך את רצף הניצחונות הבלתי נתפס שלו במונטה קרלו ל-40 עם ניצחון 5:7, 4:6 על סטניסולס ואווינקה. המדורג שני שהניף את הגביע בנסיכות שבע פעמים, התקשה בפתיחת המשחק אך התעורר בפיגור 5:4 במערכה הראשונה בדרך לניצחון 5:7, והמשיך בתנופה במערכה השנייה עם יכולת משופרת מול השוויצרי חסר האונים. יריבו הבא של נדאל יהיה ז'יל סימון, שגבר בדרבי צרפתי 5:7, 4:6 על ג'ו ווילפריד צונגה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully