וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: נובאק דג'וקוביץ' ניצח ומירר בבכי

הסרבי ניצח 6:2, 1:6, 4:6 את דולגופולוב והקדיש את הניצחון לסבו, שמת הבוקר: "תמיד לימד אותי להילחם". גם מארי עלה

נובאק דג'וקוביץ' עבד קשה מאוד, אבל בסופו של דבר הצליח לעשות את העבודה שלו בצורה מצוינת ועלה לרבע גמר טורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו. המדורג מספר אחת בעולם חזר מפיגור מערכה ל-6:2, 1:6, 4:6 על אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני, שמדורג במקום ה-21 בעולם. המשחק נקטע במהלכו בעקבות גשם שירד בנסיכות הקטנה וגרם לשני השחקנים לרדת למנוחה קלה.

דג'וקוביץ', שלא השתתף בטורניר היוקרתי בשנה שעברה, רשם משחק יציב עם 72 אחוזי דיוק בהגשות ראשונות מול 56 אחוזים של יריבו והצליח להשיג שבירה במצב של 4:4 במערכה השלישית בדרך לניצחון חשוב מאוד. בסיבוב הבא יפגוש נולה את רובין האסה ההולנדי (55), שניצח 2:6, 3:6 את תומאס בלוטשי הברזילאי (45). אגב, מבחינת דג'וקוביץ' מדובר בניצחון מרגש מאוד לאחר שהתבשר בבוקר כי סבו ולדימיר בן ה-83, שהיה גיבור שלו, הלך לעולמו. נולה סיפר כי סבא שלו תמיד אמר לו להילחם עד הסוף.

דג'וקוביץ' עצמו לא הגיע למסיבת העיתונאים לאחר המשחק, כשה-ATP העבירו הודעה רשמית: "הוא איבד את סבו לפני המשחק, והיה לו קשה מאוד לשחק. אחרי שהוא ניצח, הוא הרגיש מותש פיזית, מנטאלית ורגשית".

רפאל נדאל, אלוף שבע השנים הקודמות, טייל בקלות לרבע הגמר כשדרס 1:6, 1:6 את מיכאיל קוקושקין תוך שעה בלבד. נדאל הצליח לרשום נתוני הגשה מרשימים במיוחד עם חמישה אייסים ו-82 אחוזי דיוק בהגשה הראשונה וישחק בסיבוב הבא נגד סטניסלס ואווינקה, שניצח 3:6, 3:6 את ניקולס אלמגרו..

בניגוד לדג'וקוביץ', אנדי מארי המדורג שלישי בטורניר לא עבד קשה. הבריטי, הרביעי בעולם, הוביל 5:6 את ז'וליאן בנטו הצרפתי (31 בעולם), כשהאחרון נאלץ לפרוש. ברבע הגמר יפגוש מארי משוכה גבוהה במיוחד בדמותו של תומאס ברדיך הצ'כי (7), שהצליח לחזור מפיגור של מערכה ל-6:2, 2:6, 4:6 על קיי נישיקורי היפני (17).

ג'ו ווילפריד צונגה (5) הצליח לרשום ניצחון 6:7 (7), 2:6 מרשים מאוד על פרננדו ורדסקו (19) הספרדי. ברבע הגמר ישחק צונגה בדרבי צרפתי מול ז'יל סימון המצוין (15), שהצליח לנצח 0:6, 6:4, 1:6 את ינקו טיפסרביץ' הסרבי (8).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully