וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי חיפה: עוד מאבק על אירופה

טואטחה יחזור להרכב של הירוקים, עמאשה כשיר ותורגל. בלילי חוזר לסגל המארחת, אנדלובו יפתח בחוד (ש', 19:30, ספ' 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* כל שלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו.

* חיפה ניצחה בבלומפילד לפני שנה וחצי, 2:3. במשחק ההוא, היא השלימה שישה ניצחונות חוץ רצופים על הזהובים, כולל אחד בגביע.

* חיפה ניצחה 14 מ-21 המשחקים האחרונים מול הזהובים בחוץ, עם יחס שערים נאה (16:37). בסך הכל, היא ניצחה את הזהובים 33 פעמים (!) ב-45 משחקים.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

בקבוצה ינסו להמשיך במומנטום החיובי בו הם נמצאים בקרב ישיר נוסף על מקום בצמרת הגבוהה וכרטיס לאירופה בקיץ. המאמן יוסי אבוקסיס, שהתמנה לתפקיד עוזר המאמן בנבחרת ולא ימשיך עונה נוספת במדים הזהובים, ינסה גם הוא לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר. אבוקסיס יחסר את עוז ראלי המוצהב, כאשר שלו מנשה שסיים בעצמו לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, יפתח בהרכב במקומו. פיני בלילי סיים גם הוא עונש הרחקה וישוב לסגל. מלבד השינוי של מנשה וראלי, יישאר ההרכב זהה להרכב שפתח בתיקו 3:3 עם הפועל תל אביב במחזור שעבר. קסטוטיס איבשקביצ'יוס וחסן אבו זייד יתופקדו בקישור האחורי ופדרו גלבאן יפתח כרגיל בחלק הקדמי לצידו של דינו אנדלובו, שנמצא בכושר הבקעה נפלא במחזורים האחרונים.

מכבי חיפה:

לאחר שנשלח לעקוב אחר חמישה שחקנים בבלגרד, עוזר המאמן אריק בנאדו נחת אתמול בישראל. לאחר חזרתו ושיחה שנערכה בעניין עם אברם גרנט מתברר כי חיפה תנסה להתמקד בשלושה מהם – קשר OFK בלגרד מרקו פבלובסקי, ושני שחקני הכוכב האדום בלגרד, הקשר האחורי לוקה מיליבוייביץ' והבלם ניקולה מקסימוביץ'. כל השלושה נחשבים לשחקנים צעירים ומבטיחים מאוד בסרביה וברור שאם חיפה תרצה להחתים אחד מהם, היא תצטרך לרכוש את כרטיסו. למרות זאת, לא נפסלת מועמדותם של השחקנים האחרים שהוזכרו. במועדון לא פוסלים אפשרות שבנאדו יטוס לראותם שוב.

כזכור, חיפה קיבלה בשבוע שעבר החלטה לחפש לסיידו יאיא קבוצה ולהביא קשר אחורי במקומו, כשאחד מהסרבים עשוי להגיע. היום שוב הוזכרה פולוניה ורשה כמי שאמורה לקלוט אותו בעונה הבאה. שחקן אחר שעשוי להגיע ללא קשר למועמדות הסרבים הוא קובי מויאל, כנראה במסגרת עסקת החלפת שחקנים. חיפה אמורה לפנות באופן רשמי לנתניה בעניין חן עזרא עוד השבוע. עדיין לא ברור כמה חיפה תרצה לשלם עליו, אבל ההערכות מדברות על סכום שנע סביב חצי מיליון דולר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הגעת עטר אמורה להוות חותמת סופית להגעת הקשר. באותו מעמד חיפה תברר גם את מעמדם של פיראס מוגרבי (מסיים חוזה) ועומרי בן הרוש, אותו נתניה לא תהסס למכור.

ראובן עטר עדיין לא החליט האם להשאיר את ניר דוידוביץ' בקבוצה, אבל עושה רושם שבמועדון בהחלט מעוניינים שימשיך. על פי המסתמן כרגע, עטר יביא איתו את מאמן הכושר אורי הראל, אך ימסור בקרוב את החלטתו בנוגע למאמן השוערים. צדוק מלכה אמור להגיע בכל מקרה.

לקראת בני יהודה, טאלב טואטחה שנמצא במעקב של האנובר תורגל שוב בהרכב והוא יפתח בעמדת המגן השמאלי. ויאם עמאשה תורגל בהרכב הראשון ולפי האימון גם יפתח בהרכב. המשמעות היא שמוחמד גדיר ודניאל צסארץ יפתחו כנראה על הספסל. עלי עוסמאן תורגל שוב כמגן ימני ואייל משומר ימתין על הספסל. החוליה הקדמית תכלול גם את יניב קטן, עידן ורד ואלון תורג'מן.

יעמדו למבחן

בני יהודה: דלה איינוגבה

השוער הניגרי הוא אחד המצטיינים של בני יהודה העונה ואחרי הפאשלות שהיו לו במחזור שעבר נגד האדומים, הוא ירצה להוכיח שיש על מי לסמוך בין הקורות. זה משחק סופר חשוב עבור בני יהודה ובכדי לנצח אותו היא תצטרך את איינוגבה במיטבו.

מכבי חיפה: טאלב טואטחה

המגן השמאלי, שהוזכר כבר לפני שבועיים כמי שמחוזר על ידי האנובר, נתון תחת לחץ גדול מאוד. הוא יודע שהמרחק עד סיום העונה קצר מאוד, ולא יהיה לו קל לחזור למגרשים אחרי פציעה. בחיפה ציפו שטואטחה ייכנס מהר מאוד לנעליים של פיטר מסיללה, אבל הפציעות גרמו לו לשבת ביציע ומשהו התפספס העונה. כעת, הילד המוכשר מג'סר א-זרקא צריך לזכור שהצלחה בשלב זה של העונה, צפויה לגרור תגובה מאלי גוטמן. בחודש הבא נוסעים לאוסטריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עלי עוסמאן, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה; סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, עידן ורד, אלון תורג'מן; ויאם עמאשה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully