וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "המשחק הכי טוב מאז שהגעתי לאתלטיקו"

'אל צ'ולו' היה מרוצה מה-2:4 על ולנסיה, שמאמנה אמר: "לפי התוצאה, לא מגיע לנו גמר". ביילסה: "אפשר לנצח בבית ולעלות"

הסיבוב הראשון של חצאי הגמר של הליגה האירופית, שנערך אמש (חמישי), בהחלט סיפק את העבודה ואם לומר את האמת, היה אפילו יותר מעניין וסוער מחצאי הגמר של האחות הגדולה של המפעל, ליגת האלופות. שלוש ספרדיות היו בפעילות, לצד פורטוגלית אחת ומה שלא יהיה במשחקי הגומלין, גמר של חצי האי האיברי מובטח ויספק לנו כנראה עוד מפגש ענק.

אתלטיקו מדריד יצאה בתחושות מעורבות מהדרבי הספרדי שלה מול ולנסיה. העטלפים הגיעו בכושר לא טוב במיוחד לויסנטה קלדרון והקולצ'ונרוס השתלטו על העניינים כבר מהפתיחה וגם כבשו ראשונים, מראשו של פלקאו. אבל ולנסיה השוותה עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. מיד אחרי ההפסקה, אתלטיקו השתוללה עם צמד תוך חמש דקות ועוד שער מדהים של פלקאו, אבל הסיפור חזר על עצמו ושער של ריקרדו קוסטה בדקה ה-94 לאורחים סיים את המשחק ב-2:4 לאתלטיקו, מה שמשאיר את הגומלין פתוח לחלוטין.

מאמנה הארגנטינאי של המנצחת, דייגו סימאונה, היה מרוצה מאוד: "ברמת האינטנסיביות והאגרסיביות, זה היה המשחק הכי טוב מאז שהגעתי לכאן", אמר 'אל צ'ולו', "המחצית הראשונה הייתה טובה, השנייה עוד יותר. התוצאה טובה לנו, אם היו אומרים לנו אותה לפני המשחק, היינו חותמים על זה". פלקאו, שכאמור סיפק הצגה, הוסיף: "אין ספק שהיתרון שלנו וצריך להגיע רגועים למסטאייה. עשינו עבודה טובה".

בצד המפסיד, אונאי אמרי, מאמן ולנסיה, היה מאוד כעוס על הקבוצה שלו: "היינו פחות טובים מהם. התוצאה מוצדקת, אבל השערים שכבשנו משאירים סיכוי. אנחנו עוד מאמינים, למרות שהם פייבוריטים. צריך לשנות את המנטליות כדי לעלות ולחזור להיות הולנסיה שהיינו ברוב העונה. לפי התוצאה הזו, לא מגיע לנו להיות בגמר".

גם במדינה השכנה היה שמח וספורטינג ליסבון ביצעה קאמבק גדול ברבע השעה האחרונה כדי לגבור 1:2 על אתלטיק בילבאו המסקרנת. מי שכבש את שער הניצחון היה דייגו קאפל הספרדי דווקא וגם התוצאה הזו משאירה גומלין פתוח.

קאפל אמר: "לא הגיע לנו להפסיד, נתנו משחק מצוין בכל המובנים. התוצאה אפילו מקפחת אותנו. אני יודע כמה האצטדיון בסן מאמס נותן לבילבאו דחיפה, חוויתי את זה עם סביליה. היתרון שלנו יוצר גם לחץ עלינו, יהיה מעניין". מרסלו ביילסה, שראה את קבוצתו מפסידה אחרי חמישה משחקים רצופים ללא הפסד באירופה, סיכם: "טעיתי בחילופים וזה עלה בהפסד. עכשיו חייבים לנצח בבית וזה בהחלט אפשרי".

אתלטיקו מדריד וספורטינג ליסבון התקרבו לגמר הליגה האירופית

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully