וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס: "אנחנו גאים בעונה שעשינו"

20.4.2012 / 9:03

למרות זאת, שחקן מכבי ת"א מביט קדימה: "בלאט לא מרוצה עד שהעבודה תיעשה כמו שצריך, עד הסוף. מאחל למאלט בהצלחה"

מכבי תל אביב דילגה אתמול (חמישי) בקלילות גם על עירוני אשקלון עם 69:88 נינוח למדי, אולם דיוויד בלאט לא מרפה מהשחקנים. המאמן ביקש להמשיך להיות מרוכזים לקראת המשימות הקרובות של הקבוצה: המשחק ביןם ראשון מול הפועל ירושלים, והפיינל פור המתקרב של הליגה האדריאטית.

"האם דיוויד היה מרוצה?" תהה ריצ'רד הנדריקס. "דיוויד אף פעם לא מרוצה לגמרי עד שהעבודה שאנחנו עושים תיעשה כפי שצריך עד הסוף. צריך לשמור על המומנטום, להתכונן למשחק הבא. בשבוע הבא הרי יש את הפיינל פור של הליגה האדריאטית. אנחנו גאים בעונה שעשינו והצגנו, לחמנו קשה בכל משחק ומשחק, יש לנו מאזן טוב ואנחנו מקווים לסיים את זה כפי שצריך. צריך לשמור על הגוף שלנו ובמקביל לשמור על המשימות שאנחנו צריכים להשיג, ושהפיינל פור יגיע נבוא מוכנים לזכות בגביע. ירושלים? הם משחקים עבור משהו, אבל כך גם אנחנו".

כידוע, בלאט מפעיל לחץ כבד על הנהלת מכבי תל אביב על מנת להשאיר את הנדריקס בקבוצה גם בעונה הבאה. במהלך השבוע הגיעו האמריקאי ומספר מחבריו לקבוצה לבית ספר, שם למדו עברית בתוכנה מיוחדת. "הלוואי שהייתי יכול לענות על השאלה לגבי העתיד שלי בעברית, אבל אני לא יודע איך להגיד בעברית.ללא קשר למצב שלי בעתיד, ובכל מקום אני צריך ללמוד ולהימשך לגדול כאינדיבידואל". אגב, אמש קיבל הנדריקס מספר קולות לתואר שחקן ההגנה של היורוליג, אך הפסיד לאנדרי קירילנקו מצסק"א מוסקבה.

לבסוף, בנוגע לעזיבתו של דמונד מאלט אמר אחד השחקנים המצטיינים של מכבי תל אביב העונה: "הוא היה חבר נהדר לקבוצה. כל עוד הוא היה פה נהנינו בחברתו. הוא עובד קשה ושחקן מאוד כשרוני , אנחנו מאחלים לו הכי טוב".

דיוויד בלאט: ”צירוף דמונד מאלט היה המהלך הנכון בזמן הנכון”

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully