וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "צירוף מאלט היה המהלך הנכון בזמן הנכון"

אחרי הניצחון על אשקלון, התייחס מאמן מכבי ת"א לגארד ששוחרר: "כואב שהוא לא נקלט". סמית': "יש על מה לשחק"

מכבי תל אביב התרגלה לימי חמישי מעט יותר זוהרים מזה שהיא חוותה הערב, אבל גם את זה צריך לדעת לעבור. הצהובים ניצחו 69:88 את עירוני אשקלון, כשליאור אליהו מצטיין עם 20 נקודות, בעוד דייויד בלו קלע 18 ודווין סמית' הוסיף 16. באשקלון בלט מרקו קילינגסוורת' עם 22 נקודות.

מאמן האלופה דיוויד בלאט אמר בסיום: "רצינו היום לשחק משחק קצת יותר יציב ובצורה יותר יציבה, להיות עקביים יותר מאשר במשחק הקודם מול חולון. את המשחק הזה פתחנו בסערה וניצחנו בכל רבע. לנו אין מה להרוויח באף אחד מהמשחקים האלה, אבל באנו וניצחנו ארבע פעמים וזה פייר עבור הקבוצות האחרות ואם היינו באים ומפסידים משחק לא צפוי אז זה היה יכול להזיק למישהו אחר אז עשינו מה שהיינו צריכים".

בלאט התייחס גם לשאלה האם הבאתו של דמונד מאלט, ששוחרר אתמול, הייתה טעות: "אני חושב שזה היה המהלך הנכון בזמן הנכון להביא את דמונד, זה שלא יצא מבחינתו להצטיין או מבחינתנו להשתמש בו בצורה שבה תכננו. זה בא בעקבות העליה הגדולה של יוגב אוחיון ואם להיות כנים התוצאות באו בהתאם, עשינו כל מה שרצינו לעשות למעט משחק אחד בשתי נקדות בסוף ההצלבה מול פנאתינייקוס.

"כמקצוען אני חי עם זה. לי אישית מאוד כאבה העובדה שהוא לא נקלט כפי שחשבנו, אני לא מדבר ברמה החברתית אלא מקצועית. הוא בחור טוב, שחקן מצוין. לפעמים לא הולך. הוא לא עזב בהרגשה לא נעימה ואנחנו לא שמחנו שהוא עזב, זה היה המהלך הנכון עבורו בשלב זה. הוא חוזר למקום ממנו בא ובשביל הסיבות הנכונות כי פה הוא לא היה משחק. לא יכולנו לשתף אותו בגלל החוקים ושם הוא שחקן מוביל והוא יצעיד אותם להישגים כמו בעבר".

דווין סמית' הוסיף: "זה היה חשוב לבוא ולשחק ולעשות הכל טוב, אנחנו מנסים להיות טובים ממשחק למשחק כי יש לנו עוד דברים לשחק עליהם העונה הזו".

המאמן המפסיד אריק אלפסי: "שלושה רבעים היינו במשחק, יש שינוי בקבוצה. שחקנים מבינים שאף אחד במערכת לא רוצה לוותר על העונה הזו, אנחנו בפלייאוף העליון וצריכים להילחם בכל משחק בעיקר בשביל המועדון והקהל שלנו. היום נלחמנו, שיחקנו נגד קבוצה עדיפה אבל לא ויתרנו על שום כדור במשחק הזה וחשובה לי הדרך ואיך אנחנו מגיעים לסדרה ברבע הגמר. אני חושב שהשחקנים שלנו יכולים לעשות הכל. כולם מבינים שהעונה לא נגמרה ויש לנו מה להציע".

דן שמיר: "העונה מתחילה עוד 10 ימים"

במשחק שלא קבע יותר מדי לאף אחת מהן, הצליחה הפועל חולון לנצח 74:76 את הפועל גלבוע/גליל עליון. גארד חולון מורן רוט אמר בסיום: "הייתי תקופה ארוכה בחוץ עם מחלת הנשיקה שהשביתה אותי, עברתי תהליך לא קל, שיחקתי עם זה ולא ידעתי שיש לי את זה. היה לי מאוד קשה, אבל יצאתי מזה סוף סוף ואני שמח שאני יכול לתרום לקבוצה. עכשיו מגיעים הרגעים הכי חשובים של העונה, רצינו את יתרון הביתיות וזה לא יצא. אני לא חושב שיש פייבוריטית, לא משנה מול מי נשחק. אולי זה טוב שהיה מומנטום שלילי לקראת הסוף להבין שאנחנו לא יותר מדי טובים ממה שאנחנו באמת".

מאמן חולון דן שמיר: "אני אסכם את המשחק במשפט וחצי כי זאת חובתי. רצינו לשחק יותר דומה למה ששיחקנו כל השנה, והיה פרקים שהצלחנו לעצור יותר ולרוץ יותר ולשחק את הכדורסל השוטף שלנו וליצור הפרש. כל מה שעשינו עד עכשיו פחות חשוב, העונה מבחינתנו מתחילה בעוד עשרה ימים, אני רוצה שהשחקנים שלי יעשו הפסקה ונעשה הכנה כמו שצריך לחלק החשוב של העונה. רוט הוא ציר חשוב, כמו עוד צירים בקבוצה, והוא התחיל לחזור, זה לוקח זמן. היום הוא כבר נראה הרבה יותר קרוב למוכן, עדיין לא".

מאמן המפסידה ליאור ליובין: "הייתה חלוקת דקות אחרת, המשחק ביום שבת יותר חשוב מבחינתנו, וזה היה אחד השיקולים. אנחנו משחקים בחוקים אחרים בשבת והיום, ניסינו להכניס דברים חדשים, זאת שאלה קשה.

"בשלבים כאלה של העונה אתה מרגיש שאתה נהיה קבוצה ולא אוסף של שחקנים, זה נכון לגבי הרבה קבוצות. זאת הרגשה גאווה של מאמן, שהצלחת לחבר דברים. הרגשה טובה בסך הכל, אנחנו רוצים את כולם בכושר טוב".

ליובין התייחס לחצי גמר הליגה הבלקנית מול הפועל תל אביב כשאמר: "אני לא יודע מה זה אומר שהפועל שיחקה שתי הארכות, אנחנו נעשה את ההכנות שלנו, אנחנו מתייחסים להפועל תל אביב כאילו הם באים טריים, אני מכיר את הקהל שלהם, אז הם יבואו טריים כשהם שם".

נמרוד טישמן: "לא היה לנו על מה לשחק, אבל חשוב לנצח כי אנחנו במומנטום טוב של כמה ניצחונות רצוף. רצינו להמשיך עם זה גם כי מחכה לנו בשבת משחק מאוד קשה שאנחנו מתקדמים טוב ורצינו לעשות הכנה טובה. חולון שיחקו יותר טוב מאיתנו, בעיקר במחצית השנייה".

פרנקו:: "גאה בחבורת השחקנים שלי"

במשחק הכי דרמטי והיחיד שקבע משהו הערב, הצליחה מ.כ. הבקעה לנצח 78:79 את ברק נתניה לאחר שיערי רייניש החליט לתת עבירה טכנית לנתניה בעקבות פריצת קהל ואנשי ספסל למגרש 0.8 שניות לסיום. בעקבות הניצחון, הבקעה הבטיחה את המקום השמיני ותשחק בפלייאוף מול מכבי תל אביב. נתניה תשחק בפלייאוף התחתון.

מאמן הבקעה אבי אשכנזי אמר: "אני בכלל לא הבנתי מה קרה בסיום. השופט לקח החלטה ובגלל זה הוא שופט. אני מצטער כי הובלנו בכל המשחק. בטח ידברו על האירוע האחרון עוד הרבה. אני לא מכיר את החוקה ולא יודע מה היה שם בדיון, אבל בוא נשים את הדברים בפרופורציות. הובלנו כל המשחק ושיחקנו טוב מאוד היום כל שלבי המשחק. בסוף נשחקנו וקבלת החלטות לא טובה בהתקפה החזירה את נתניה למשחק.

על המפגש הקשה מול מכבי תל אביב בפלייאוף אמר אשכנזי: "אנחנו צריכים לשחק הכי טוב שאפשר נגד מכבי ואולי אפילו לגנוב משחק. אני חושב שמה שעשינו העונה זה מכובד בשביל עולה חדשה. אני חושב שיכולנו לעשות טיפה יותר אבל היה לנו אירוע עם פינוק ופציעה של פרימן וזה הוציא אותנו טיפה מהאיזון".

פרנק רובינסון: "ידענו מהתחלה מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח. אני לא חושב שזה היה צריך להיות כל כך קרוב כי היינו צריכים להכריע את המשחק לפני זה. לצערנו הזריקה המטורפת של יהוא בסיום נכנסה אבל בסופו של דבר מה שחשוב זה התוצאה בסיום. אני שמח שניצחנו ולשחק נגד מכבי זה בטח לא קל אבל אנחנו מאמינים. כדורסל זה משחק של ריצות וידענו שהם יעשו את הריצה שלהם גם ויצליחו לחזור למשחק צמוד וחבל שלא הצלחנו לעצור אותה אבל למזלנו יצאנו עם הניצחון".

גם מאמן המפסידה דני פרנקו התייחס לשניות האחרונות: "כל כך הרבה אנשים קפצו על המסך שלא הצלחתי לראות. בסוף יזכרו את מה שהיה פה בסוף ולא מעבר לזה. אני חושב שהדבר הכי חשוב בספורט זה שיקול דעת ולא צריך לשנות שריקות ולחרוץ גורלות, אבל במצב של שיוויון ובמשחק שמסכם את העונה לשתי קבוצות צריך לתת לשחקנים להכריע את המשחק. היום לא השחקנים הכריעו את המשחק.

"אני רוצה להגיד שאני מאוד גאה בחבורה ששיחקה היום על המגרש. באנו עם המון אנרגיות ואולי אפילו קצת יותר מדי ובגישה מצוינת. לחלק זה התפוצץ לא טוב ולחלק יותר טוב. כל מי שעוסק בספורט צריך לדעת להתמודד עם לחץ. לבקעה זה עבד יותר טוב בהתחלה. צריך לתת שאפו גדול להנהלה ולקהל על האווירה פה היום שהייתה פנטסטית. במשחק לא גדול קיבלנו מהקהל כוחות לחזור".

ליאור ליפשיץ: "זאת הרגשה החמצה גדולה בייחוד אחרי מלחמה גדולה של כל החברה מאוד רצינו את המשחק הזה וראו את זה דווקא ברבע הראשון כשהאנרגיות הלכו למקומות הלא נכונים. צריך הרבה תעצומות נפש כדי לחזור ושחקנים באמת נתנו ואת הכל. להגיע למצב כזה אז כמובן זה כואב ומצער אבל זה הספורט. הבקעה התחילו את המשחק ענק וזה אשמתנו. אבל זה שחזרנו למשחק זה גבורה של כולנו, של השחקנים, של הקהל ושל כולם. כמובן שזה לא היה משחק גדול שלנו אבל לב זה מה שמנצח משחקים כאלה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully