וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריאתלון: אליפות אירופה יוצאת לדרך באילת

עבור רבים מהמתחרים מדובר בהזדמנות אחרונה לכרטיס ללונדון. בייסרון: "רוצה להוכיח שאני מתאימה לרמות האלה"

"הזדמנות אחרונה לכרטיס לאולימפיאדה", כך הגדיר היום (חמישי) נשיא איגוד הטריאתלון האירופי רנאטו ברטנארדי את אליפות אירופה שתיפתח מחר באילת. היום ערך איגוד הטריאתלון את מסיבת העיתונאים לקראת האליפות, בהשתתפות פאני בייסרון ורון דרמון מישראל, אלופת אירופה אמי שארריון מצרפת, ג'ואו סילבה מפורטוגל ואלוף העולם חבייר גומז. יו"ר איגוד הטריאתלון הישראלי, מיכאל זיו, הזכיר בדבריו את המאמצים הרבים שעשה האיגוד להבאת התחרות לישראל: "אליפות אירופה היא אחד מאירועי הספורט החשובים ביותר שאירעו בישראל אי פעם, השקענו רבות כדי לזכות באירוח האליפות, ואני שמח שהצלחנו להביא לכאן את העילית של הטריאתלטים באירופה".

נשיא האיגוד האירופי רנאטו ברטראנדי, שנבחר היום לתפקידו החדש הוסיף: "בשנה אולימפית קשה מאוד לקיים אליפות אירופית, אבל אנחנו מאוד שמחים שחלק גדול מאוד מספורטאי העילית, כמו חבייר גומז, הגיעו לאילת ומשתתפים באליפות. אני חייב לציין את המאמצים האדירים שהישראלים משקיעים, הארגון שלכם פשוט יפהפה. להרבה טריאתלטים זוהי הזדמנות אחרונה לזכות בכרטיס ללונדון 2012, מכיוון שהמנצח זוכה בכרטיס לאולימפיאדה, כך שאני מקווה לתחרות מרתקת והוגנת".

חבייר גומז, אלוף העולם הספרדי: "זו התחרות הראשונה שלי העונה, כך שזו תחרות מאוד מיוחדת עבורי, אני יודע שאני רוצה לבוא ולהנות אבל כשאתה בתוך המירוץ אתה תמיד רוצה לנצח".

אמי שראריון, אלופת אירופה הצרפתייה, גם לה זוהי התחרות הראשונה העונה אמרה: "קשה להתחיל את העונה מיד באליפות אירופה, אבל האימונים שלי עד היום היו קשים וטובים ועבדתי קשה, לא יודעת אם יהיו תוצאות באופן מיידי, אבל אתן הכל".

ג'ואו סילבה (פורטוגל): "האמת היא שהציפיות שלי אינן גבוהות, אני כאן בפעם הרביעית ותמיד כיף לי לחזור לכאן, אני מקווה לחזור לישראל שוב, כי תמיד נהניתי והיו לי הופעות טובות כאן".

פאני בייסרון הישראלית, שהתגייסה השבוע לצה"ל, אמרה: "השנה נתתי דגש חזק יותר על הריצה והאופניים, מכיוון שבשחיה הולך לי טוב יותר. אני רוצה להוכיח שאני יכולה להתחרות ברמות האלה, ורוצה להראות שעשיתי באימונים עבודה טובה".

רון דרמון הישראלי, שמתאמן באופן קבוע באוסטרליה: "זוהי הפעם הראשונה שלי בבוגרים עילית, אני מול קהל ביתי, והשקעתי הרבה עם המעבר למקצה האולימפי, אני מקווה לתת ריצה טובה".

בינתיים ממשיכות ההכנות האחרונות, גם של המארגנים, שמשלימים את ההקמות האחרונות, ועוברים עם הטריאתלטים על הכרת מסלולי הריצה והאופניים והשחייה בים. היום המשיכו הטריאתלטים באימונים לקראת האליפות החשובה, שקובעת לרבים מהם האם ישתתפו באולימפיאדת לונדון הקרובה.

מחר (שישי 20/4) יזנקו החובבים למים החל מהשעה 07:00 בבוקר ולאחר מכן יוזנקו נערות קבוצות העילית. בשעה 16:00 זינוק קבוצת עילית נשים, כשלחלקן תחרות זו קובעת ומשמעותית להופעה בלונדון 2012. בשבת החל מ-7 בבוקר יוזנקו המתחרים במרחק הספרינט ובצהרים יוזנקו טריאתלטי קבוצות העילית לנוער. בשעה 15:00 תגיע התחרות לשיאה כשיתקיים מקצה העילית לגברים, גם כאן התחרות קובעת למתחרים על הכרטיס לאולימפיאדה.

ביום ראשון תושלם התחרות כשאר בשעה 08:00 יוזנקו נבחרות הנוער למקצה קבוצתי, אחר כך בשעה 10:00 המקצה הקבוצתי לגברים, ובשעה 13:00 תתקים התחרות המיוחדת פאראטריאתלון.

תכירו את התקווה הישראלית פאני בייסרון

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully