וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש: "הארדן הרגיש את זה הלילה"

סטיב נאש ופיניקס נכנעו ל-40 נקודות של הגארד של הת'אנדר: "לא היינו מספיק קשוחים איתו". ברוקס: "הכל הלך לו"

ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט פינו הלילה (בין רביעי לחמישי) את הבמה לג'יימס הארדן והגארד קלע שיא קריירה של 40 נקודות ב-36 דקות בניצחון אוקלהומה סיטי 109:97 על פיניקס. "טוב להיכנס לרצף כזה, הייתה לנו מחצית ראשונה לא טובה, אבל התאוששנו בהמשך", סיכם הארדן.

השחקן השישי הטוב ביותר העונה ב-NBA צלף חמש שלשות, קלע 11 מ-11 מהקו, ובסיום סחט מחמאות. "לג'יימס היה משחק נהדר", סיכם המאמן סקוט ברוקס, "הכל הלך לו. הוא קלע מחצי מרחק, מעבר לקשת, את זריקות העונשין".

פיניקס דווקא התחילה טוב והוליכה 11:21 , אבל הארדן נכנס כשעל השעון 5:03 דקות לסיום הרבע הראשון, קלע 10 נקודות, הוסיף אסיסט והביא לשינוי. סטיב נאש שהיה בצד המפסיד, אמר: "הארדן הרגיש את זה הלילה. אני מרגיש שלא היינו מספיק קשוחים איתו".

הת'אנדר שאיבדו לאחרונה את המקום הראשון במערב, התאוששו מהפסד 92:77 ללוס אנג'לס קליפרס בלילה שבין שני לשלישי ודוראנט אמר: "הניצחון היום מאוד חשוב. רצינו לחזור למסלול נגד קבוצה שנלחמת על כל ניצחון כדי להיכנס לפלייאוף".

המילטון: "אולי ננצח במיאמי"

קבוצה נוספת שניצחה הלילה הייתה שיקגו, שה-68:100 הקליל שלה בשארלוט על הבוטבקאטס, קירב אותה להבטחת המקום הראשון במזרח והיא מקדימה את מיאמי שבמקום השני בשניים וחצי משחקים. הלילה אגב, היא תתארח אצל ההיט.

הבולס חסרו את שני הקלעים הבולטים שלהם, דרק רוז ולואול דנג, אבל נעזרו ב-22 נקודות של ריפ המילטון, שאמר: "הפסדנו לוושינגטון ביום שלישי ודיברנו על זה שאנחנו צריכים לחזור למשחק הרגיל שלנו, לשחק בהגנה ולשתף אחד את השני. אנחנו רוצים לנסוע למיאמי ואולי ננצח. יש להם הרבה שחקנים מיוחדים - זה לא יהיה קל".

המאמן טים תיבודו הוסיף: "כולם חלקו את הכדור הלילה ועשינו דברים בצורה הנכונה. היינו טובים מאוד מבחינה הגנתית וגם מבחינת ריבאונד. והדבר הכי חשוב היה ששמרנו על מספר נמוך של איבודי כדור".

עוד הלילה ב-NBA: ניצחונות לבוסטון, קליפרס ומיאמי

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully