וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אין סיכוי שגניבה כזו הייתה מתרחשת בברנבאו"

מאמן ריאל מדריד זועם על גניבת הנעליים והחולצות של שחקני ריאל מדריד לפני ההפסד לבאיירן. גומז: "זו תוצאה מסוכנת"

באיירן מינכן ניצחה הערב (שלישי) 1:2 את ריאל מדריד של ז'וז'ה מוריניו בחצי גמר ליגת האלופות, ורחוקה 90 דקות מחזרה לאליאנץ ארנה במינכן, האיצטדיון בו זה עתה השיגה את הניצחון, למשחק הגמר. בניגוד להערכות המוקדמות, באיירן לא הגיעה עם רגשות נחיתות, היתה עדיפה על הבלאנקוס והשיגה ניצחון מוצדק בהחלט. ריברי כבש ראשון בדקה ה-17, אוזיל השווה בדקה ה-53, אבל שער ניצחון של מריו גומז בדקה ה-89 הוציא את המארחים עם היד העליונה לפני הגומלין הלוהט.

מנג'ר הבווארים, יופ הייניקס היה מרוצה מניצחון קבוצתו: "אני חושב שבסך הכל, הניצחון הזה הגיע לנו. ברבע השעה הראשונה ריאל שיחקה טוב מאוד, אבל אז תפסנו פיקוד על המשחק ואני חושב שעשינו עבודה טובה מאוד". על כובש שער הניצחון, מריו גומז, אמר המנג'ר: "מריו שיחק טוב מאוד גם ללא השער. הוא חילץ הרבה כדורים חשובים עבורנו, והשער שלו היה טיפוסי - הוא צריך מסירות רוחב ויודע לצפוות אותם. אבל עם כל הכבוד, ריברי היה המצטיין שלנו".

גיבור המשחק כאמור, היה ללא ספק מריו גומז, שהשער הדרמטי שלו בדקה ה-89 העניק את הניצחון הנכסף למארחים. "עשינו עבודה טובה מאוד מול קבוצה נפלאה", אמר גומז בסיום. על הגומלין שיגיע בשבוע הבא אמר שחקנה של באיירן: "זו תוצאה מסוכנת, אבל אנחנו רק צריכים תיקו עכשיו. זה מסוכן כי 0:1 יספיק להם, אבל אני מאמין שמבחינה התקפית יש לנו תמיד את הפוטנציאל לכבוש".

פרנק ריברי, שכבש את השער הראשון הערב והיה מצוין, אמר בסיום: "זה היה משחק טוב, גם לשחק ולגם לצפיה. אנחנו יודעים שריאל מסוגלת להבקיע הרבה שערים, ככה שזה חבל שספגנו. יהיו לנו הזדמנויות בגומלין, ונהיה חייבים לנצל אותן".

אריאן רובן, שהיה פעיל מאוד הערב מול הספרדים, אמר בסיום: "כולם אמרו לפני המשחק שריאל טובים יותר אבל עשינו את שלנו, יצרנו את ההזדמנויות שלנו ואני חושב שהגיע לנו לנצח". על האפשרות שקבוצתו תגיע אל הגמר אמר השחקן: "אנחנו נפגוש אותם שוב עוד שבוע, ואז נראה. זו תוצאה טובה אבל היא היתה יכולה להיות טובה יותר. החדשות הרעות הן שספגנו שער חוץ במתפרצת, אבל אני חושב שבאופן כללי לא נתנו להם יותר מדי הזדמנויות".

יו"ר באיירן מינכן, הלא הוא קרל היינץ רומינגה היה מרוצה מאוד בסיום מהתוצאה, אבל עקץ את הווארד ווב, שופט המשחק: "זה היה משחק מאוד מלהיב שהיה צריך שופט טוב יותר".

מסוט אוזיל: "נתראה במינכן"

ריאל מדריד בוודאי ידעה שקל ממש לא יהיה באליאנץ ארינה, ובכל זאת ההפסד 2:1 לבאיירן מינכן לא היה בתכניות של מוליכת הליגה הספרדית. הבלאנקוס נראו פחות טובים מיריבתם לחצי גמר ליגת האלופות למשך מרבית הדקות, ספגו בדקה ה-89 מרגלי מריו גומז המצוין, וכעת הכל יוכרע במשחק הגומלין שייערך בשבוע הבא בברנבאו. גם 0:1 קטן יספיק לז'וזה מוריניו ושחקניו כדי להעפיל לגמר, אך כדי להגיע לשם יהיה על הלבנים להשתפר.

אם לא די בהפסד, לשחקני ריאל ציפתה הפתעה לא נעימה עוד לפני תחילת המשחק כאשר שישה זוגות נעליים ומספר חולצות נעלמו לשחקני הקבוצה מחדרי ההלבשה. על פי הדיווח במארקה, לכריסטיאנו רונאלדו נגנבו שלושה זוגות, כשגם מסוט אוזיל וקארים בנזמה היו קורבנות של הגניבה. בעקבות המקרה, הבלאנקוס התלוננו בפני אופ"א.

על אף ההפסד, ז'וזה מוריניו התעקש למצוא את חצי הכוס המלאה, כמו מרבית קבוצתו, שלא נראתה שבורה לגמרי על אף ספיגת השער הדרמטי. "זהו ההפסד הראשון שלנו העונה בליגת האלופות, אבל הוא לא משאיר אותי עם רגשות רעים", אמר הפורטוגלי. "הפסדנו משחק חוץ, והיה משחק טוב. זה היה משחק חצי גמר טיפוסי. זה לא כאילו אנחנו צריכים לעשות קאמבק היסטורי בגומלין, המשימה שלנו מאוד אפשרית. אם ננצח 0:1, 0:2, 1:3, נעלה. אני אופטימי שנחזור לכאן, לגמר". מוריניו גם התייחס לגניבה מחדר ההלבשה, ואמר: "גניבת הנעליים של כריסטיאנו היא בושה, אין סיכוי שדבר כזה היה קורה בברנבאו".

"חבל מאוד שספגנו בסיום, כי עד אותו רגע הגנו היטב", אמר שוער הבלאנקוס איקר קסיאס בסיום. "הצלחנו להבקיע שער חוץ, שזה כמובן מאוד חשוב, והיו לנו עוד הזדמנויות. נצטרך להבקיע במשחק הגומלין, זה מאוד פשוט".

מסוט אוזיל: "התוצאה הזאת קצת כואבת לנו. אני עצוב מההפסד, אבל משוכנע שננצח בבית. אנחנו מאמינים בחוזק שלנו ומאמינים שנעבור. נתראה במינכן".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully