וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ניצחה את ריאל מדריד 1:2

שער דרמטי של מריו גומז בדקה ה-89 העניק לגרמנים ניצחון במשחק הראשון בחצי גמר הצ'מפיונס. הכל פתוח לקראת הגומלין

באיירן מינכן גברה הערב (שלישי) 1:2 על ריאל מדריד במשחק הראשון ביניהן בחצי גמר ליגת האלופות. הגומלין יתקיים ביום רביעי הבא בסנטיאגו ברנבאו ואין ספק שהכל פתוח לקראת הגומלין. פרנק ריברי כבש ראשון בדקה ה-17, מסוט אוזיל השווה עם שער חוץ יקר בדקה ה-53, אבל הסיומת הייתה שייכת למריו גומז, שהבקיע בדקה ה-89 וקבע 1:2. הגומלין יתקיים ביום רביעי הבא והמנצחת במפגש הכפול תשוב פעם אחת נוספת לאלינאץ ארנה, הפעם למשחק על התואר ב-19 במאי.

גביע האלופות במינכן. רויטרס
גם הגרמנים וגם הספרדים עדיין חזק בתמונה. הגביע הערב במינכן/רויטרס

המשחק התפתח בהתאם לציפיות, עם קצב גבוה ולא מעט אירועים באזור הרחבות. ריאל אמנם הייתה הראשונה להגיע להזדמנות (קארים בנזמה בדקה השישית), אבל באיירן נכנסה טוב יותר למשחק, השתלטה על מרכז השדה בעזרת שווינשטייגר וקרוס, ותקפה היטב דרך רובן וריברי. אחרי 17 דקות היא גם תוגמלה כשהאחרון ניצל מבוכה בהגנה הלבנה אחרי כדור קרן וקבע 0:1 בבעיטה שטוחה וחזקה.

שמונה דקות בתוך המחצית השנייה ריאל מצאה את השוויון. ההגנה הגרמנית נרדמה, שחקני הקישור לא חזרו מספיק מהר ומסוט אוזיל הכניע את חברו לנבחרת גרמניה מנואל נוייר, כדי להעניק לבאלנקוס שער חוץ יקר.

אחרי שער השוויון ריאל ירדה למגננה והתמקדה בהתקפות מתפרצות, בעוד באיירן הגבירה את הלחץ, יופ היינקס ערך שינויים התקפיים (מולר במקום שווינשטייגר) ולבסוף בא על שכרו. מריו גומז החמיץ פעמיים, אבל בפעם השלישית מצא את הרשת כשהדקה היא הדקה ה-89. בסיום 1:2 לבאיירן, אבל הכל פתוח לקראת הגומלין במדריד.

שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי חוגג. רויטרס
פרץ את הסכר בדקה ה-17. ריברי/רויטרס

מחצית ראשונה

דקה 6: בנזמה נשלח בכדור עומק לתוך הרחבה, פרץ קדימה ובעט כדור חזק, נוייר התעופף והדף לקרן. הזדמנות ראשונה במשחק.

דקה 14: ריברי קיבל בתוך הרחבה, דירר מול ראמוס ונפל. ההילוכים החוזרים הוכיחו שהיה מגע קל, אבל שהשופט הווארד ווב פעל נכון כלא שרק לפנדל.

דקה 17: גול! ההגנה הלבנה לא הצליחה להרחיק קרן, הכדור הגיע לריברי והצרפתי הפציץ שטוח מ-10 מטרים פנימה. קסיאס שלא ראה את הכדור בתוך הערבוביה, נכנע. 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 28: שווינשטייגר לא נתקל בהתנגדות והימר על בעיטה מעט אלכסונית מכ-22 מטרים, הכדור השטוח שלו חתך את הרחבה וחמק החוצה.

דקה 30: רונאלדו פרץ משמאל לימין על סף הרחבה וסיים עם בעיטה מעל המשקוף. הפורטוגלי מנסה להיכנס למשחק.

דקה 40: בנזמה נע עם הכדור מימין לשמאל ובעט כדור חזק בחצי גובה, אבל הזווית הייתה קשה ונוייר לא התקשה לבלום.

מחצית שנייה

דקה 52: רובן עשה את התנועה המפורסמת שלו מימין לשמאל ובעט מ-18 מטרים כדור שחלף כחצי מטר מעף המשקוף של קסיאס.

דקה 53: גול! רונאלדו קיבל את הכדור מול נוייר, אבל נבלם אצל השוער. הריבאונד הגיע לבנזמה שבעט שטוח, הכדור הגיע לרונאלדו וזה העביר כדור מקו הרוחב למסוט אוזיל שדחק פנימה. 1:1.

דקה 70: ראמוס שוב לא הצליח להרחיק כדור חופשי, הכדור הגיע לגומז וזה בעט מחמישה מטרים לשמיים. החמצה גדולה של החלוץ.

דקה 73: להאם העלה כדור מדויק מימין, גומז נגח מעמדה לא רעה מעל המשקוף.

דקה 89: גול! להאם התגבר בצורה נפלאה על קואנטראו בצד ימין ושלח כדור רוחב חזק ומדוד לכיוון רחבת החמש, מריו גומז הקשדים את ארבלואה, הגיע בתזמון מדויק והפעם הכדור שלו נעצר רק ברשת. 1:2 דרמטי לבאיירן מינכן.

הרכבים

באיירן מינכן: מנואל נוייר, פיליפ להאם, ג'רום בואטנג, הולגר באדשטובר, דייויד אלבה, בסטיאן שווינשטייגר (תומאס מולר, 61), לואיז גוסטבו, טוני קרוס, אריאן רובן, פרנק ריברי, מריו גומז.

ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, פפה, סרחיו ראמוס, פאביו קואנטראו, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה, אנחל די מריה (אסטבן גראנרו, 80), מסוט אוזיל (מרסלו, 69), כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (גונסאלו היגואין, 84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully