וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מתאו: "נצטרך שני משחקים מושלמים מול ברצלונה"

מנג'ר צ'לסי מודע לגודל המשימה. קול: "יודעים איך לעצור את מסי". גווראדיולה: "צ'לסי אחת הטובות ביבשת" (ד', 21:45, אין שידור)

צ'לסי וברצלונה תעלנה מחר (רביעי, 21:45) לכר הדשא בסטמפורד ברידג' שבלונדון למשחק הראשון ביניהן בחצי גמר ליגת האלופות. זה יהיה מפגש הנוק אאוט הרביעי בין הקבוצות בשבע השנים האחרונות, לאחר ברצלונה ניצחה בחצי הגמר ב-2008/9, ובשמינית הגמר ב-2005/6, ואילו צ'לסי עברה את הקטאלונים בשמינית הגמר ב-2004/5.

צ'לסי

הלונדונים יגיעו במצב רוח טוב, אחרי שעלו בסערה לגמר הגביע האנגלי עם 1:5 מרשים על טוטנהאם וכשהם סופרים שבעה משחקים ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות. אשלי קול וג'ון טרי התגברו על פציעות קלות, אבל רוברטו די מתאו ייחסר את דויד לואיז וגארי קייהיל כנראה יפתח במקומו במרכז ההגנה. פרננדו טורס שפתח בשני משחקי רבע הגמר נגד בנפיקה, כנראה ימתין להזדמנות מהספסל.

מג'ר הבלוז, רוברטו די מתאו אמר לקראת ההתמודדות: "זה בהחלט הוגן לומר שנצטרך שני משחקים מושלמים כדי לעבור את ברצלונה", אמר האיטלקי. "עם זאת, אני חושב ששיחקנו מצויין בששת השבועות האחרונים, וזה נותן לנו אמונה שנצליח להעמיד שני משחקים מושלמים בהתמודדות". באופן אישי אמר המנג'ר: "זהו האתגר הגדול ביותר עבור כל מאמן להתמודד מול הקבוצה הטובה בעולם".

מי שיעלה מחר בהרכב הוא חואן מאטה, שכבר פגש את ברצלונה לא אחת ולא פעמיים כאשר לבש את מדי ולנסיה, ומקווה ליצור יתרון משמעותי לקראת הגומלין בקאמפ נואו: "יש לי הרבה ביטחון בסטמפורד ברידג'. הרעש של הקהל, להיות בבית, זה שבמשחק הראשון יש תמיד על מה לשחק - כל אלו נקודות שיכולות לשחק לטובתנו. לברצלונה לא יהיה נוח במשחק מחר".

אשלי קול דווקא נשמע מאוד אופטימי לקראת ההתמודדות, וכשנשאל אילו שתי קבוצות יגיעו לגמר, ענה: "צ'לסי, כמובן, וריאל מדריד. אני חושב שברצלונה לא ממש מודאגת מאיתנו, אבל אנחנו קבוצה חזקה ואנחנו אף פעם לא מוותרים. אני חושב שאנחנו יודעים איך לעצור את ברצלונה, גם את מסי, למרות שמחר לא נשחק רק מול מסי. האם נצליח לעצור אותם מחר? אי אפשר לדעת. אן מסי לא יופיע, יהיה לנו צ'אנס גדול".

הרכב משוער: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, גארי קייהיל, אשלי קול, מיקאל אסיין (ג'ון אובי מיקל), פרנק למפארד, ראמירס, חואן מאטה, סולומון קאלו, דידייה דרוגבה.

ברצלונה

בצד השני, ברצלונה זו ברצלונה והיא תמיד בכושר מצוין. הקבוצה של פפ גווארדיולה מגיעה אחרי 14 ניצחונות מ-15 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, ליאונל מסי מפציץ, צ'אבי מצטיין, אינייסטה מתבלט וההגנה יציבה.

ג'רארד פיקה סוחב פציעה מזה מספר שבועות ולא שיחק מאז המפגש עם מילאן לפני שבועיים, אבל ככל הנראה יפתח בסטמפורד ברידג', בעוד דני אלבס החלים בעצמו. קרלס פויול וחאבייר מסצ'ראנו יודעים שכרטיס צהוב ימנע מהם לשחק בגומלין.

מנג'ר ברצלונה, פפ גווארדיולה נזכר במפגש בין שתי הקבוצות ב-2009, אז היתה ידה של ברצלונה על העליונה. "אני לא חושב שצ'לסי תשחק כדי לנקום, אני חושב שהם ישחקו כדי להיות בגמר. זה יהיה קשה יותר הפעם. אנחנו מחזיקי הגביע וקבוצה טובה רוצה לנצח אותנו, ויש מעט קבוצות שמסוגלות לכבוש כמוהם בהתקפות מתפרצות". על ריאל מדריד שמחכה בסוף השבוע אמר המנג'ר: "אנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה ונתמקד רק במשחק הקרוב. אחרי זה נחשוב על שבת".

ססק פברגאס, שבילה שמונה שנים בארסנל ושיחק לא מעט מול צ'לסי, שפע במחמאות ליריבת הקאטלנים: "עם וילאש-בואש הם ניסו לשלוט יותר בכדור ולקחת את היוזמה", אמר הקשר, "עכשיו הם חזרו לסגנון שעשה אותם גדולים, שהביא אותם לזכייה בפרמיירליג ובגביעים. הם משחקים כדורים ארוכים ומנסים לפגוע בהתקפות מתפרצות. הם מגינים כמו ענקים ונצטרך להיזהר שלא לאבד את הכדורים בטעויות מטופשות".

פברגאס הודה כי זכייה בליגת האלופות היא מטרתו העיקרית כרגע ואמר: "אפשר להגיד שזה החלום שלי, ואני מקווה שהוא יתגשם. הייתי קרוב ב-2006 עם ארסנל, ואני עדיין לא התגברתי על זה לחלוטין".

העיניים ימשיכו להיות נשואות למסי, ששבר את שיא הכיבושים במפעל לעונה אחת עם 14 כאלו, וינסה להגדיל מחר. אגב מספרים, לברצלונה 797 שערים במפעלים של אופ"א ומחר היא תשמח לעשות צעד גדול לקראת ה-800 ואולי אפילו להגיע למספר העגול.

"כשיש לך את השחקן הכי טוב בעולם, אתה מתחיל להיות קצת תלוי בו וברעב שלו לשערים ובכל משחק הוא יכול להיות הגורם המכריע", אמר חאבייר מסצ'ראנו על בן ארצו מסי.

הרכב משוער: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, קרלס פויול, סרג'יו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, פדרו (סיידו קייטה), ליאונל מסי, אלכסיס סאנצ'ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully