וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי: "בתקופה האחרונה אנחנו מביישים את המועדון"

16.4.2012 / 22:02

מאמן אשקלון זעם על התבוסה לירושלים. בראדלי: "המשחק יותר כיף כשמשחקים אותו נכון". רמי הדר: "השלב הזה מיותר"

הפועל ירושלים הבטיחה הערב (שני) את המקום הרביעי לכל הפחות בתום העונה הסדירה של ליגת העל, כשמחצה בלי בעיות 63:83 את עירוני אשקלון בבית העליון. רבע שלישי מדהים של 11:28 מצד האדומים סידר להם את הניצחון, והנחיל לאשקלונים המסכנים הפסד שישי ברציפות.

"היה צריך להיות 20 כבר במחצית", אמר המאמן המנצח, שרון דרוקר, עם תום המשחק, ונשמע מרוצה מהשינוי שעובר על קבוצתו, שניצחה בשבוע שעבר גם בחולון. "עלינו אחרת ברבע השלישי, חזק, שמרנו טוב, התקפנו עם פרגון. עשינו שני משחקי חוץ טובים. ישבתי פה לפני חודשיים, התחלנו במסע קשה עם ירידות באמצע ומקומות כואבים, הפסדים בהארכה ודברים כאלה. חזרנו להיות קבוצה שקצת יותר נעים לראות אותה, יותר מחויבת ונחושה. אני לא יכול לדעת לאן זה ייקח אותנו בפלייאוף כי אנחנו עוד חסרים דברים כדי להיות ביחד, אבל הרבה דברים תלויים בנו, ואמרתי את זה לקבוצה מההתחלה. אם נשחק עם מחויבות, דברים יכולים להיראות טוב".

על המשחק בשבוע הבא מול מכבי תל אביב אמר דרוקר: "נתכונן למכבי בצורה הכי טובה שאפשר. מכבי נראתה טוב כל העונה, ועשתה כל העולה על רוחה בליגה, יש לנו פחות משבוע להתכונן". לבסוף, על די ג'יי סטרוברי שהמשיך ביכולתו הטובה אמר המאמן: "לא אהבתי את שפת הגוף של סטרוברי כשבאתי. היו לי שיחות איתו, והוא במקום אחר היום. אנחנו רואים שחקן אחר, שמוציא לפועל את היכולות שלו, היום הוא סגר את מיטשל לחלוטין ופירגן, וזה מה שאנחנו מצפים לראות ממנו".

ראמל בראדלי, מהבולטים בירושלים הערב, הוסיף: "שיחקנו את משחק המעבר והנענו את הכדור. המשחק הרבה יותר כיפי שמשחקים אותו בצורה הנכונה. כשאתה עוזר אחד לשני כקבוצה, ככה מנצחים משחקים. שיחקנו טוב במהלך העונה, ואנחנו משחקים טוב מאוד לאחרונה. נתכונן למכבי כמו לכל משחק. הצוות המקצועי עושה עבודה נהדרת, נבוא מפוקסים ונרצה לנצח את המשחק האחרון של העונה".

מנגד, אריק אלפסי ממש לא חסך בביקורות כלפי הקבוצה שלו. "זה מביש. בתקופה האחרונה אנחנו קצת מביישים את המועדון ואת הקהל שלנו. אני בראש המערכת ולוקח אחריות עליי. אני לא מאמין בקיצורי דרך ובקסמים בספורט, אני לא חושב שאם ניראה ככה ברבע גמר, יש לנו סיכוי לעבור. הפלייאוף נראה רע מאוד מבחינתנו, ננסה להישאר ביחד ולא להתפרק. בתקופה הטובה שהיתה לנו הקבוצה שמרה אחרת לגמרי, היתה מחוברת הרבה יותר, שחקנים ידעו להזיז את הכדור יותר טוב, והיום יש חוסר אכפתיות וחוסר פרגון. ננסה להגיע לרבע גמר נגד מי שזה לא יהיה כדי לנסות להוציא את המיטב מהקבוצה הזאת".

רמי הדר: "שמח שאנחנו לא הופכים לשק חבטות"

במשחק הנוסף של היום חגגה מכבי חיפה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים, כשגברה 82:83 על בני השרון/הרצליה בתום דרמה לא קטנה. "המזל בסופו של דבר זז לשני הצדדים, וזה סביר סטטיסטית שפעם אחת הוא הגיע אלינו", אמר מאמן מכבי חיפה רמי הדר על כך שקבוצתו סוף סוף ניצחה במשחק צמוד. "אנחנו משלמים מחיר על העונה הלא טובה שעשינו מבחינת הסיטואציה עם הקהל, אבל אני שמח שהשחקנים ממשיכים לשחק ואנחנו לא הופכים להיות שק חבטות. השלב הזה די מיותר מבחינת כל הקבוצות".

ניצחון קליל להפועל ירושלים, ניצחון דרמטי למכבי חיפה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully