וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ברקוביץ': "הכל פה קומבינות, צריך מהפכה"

המחאה מתרחבת, אייל ברקוביץ' מארגן הפגנה: "בעלי הקבוצות לא יעשו כלום, רק הקהל יכריע". אוהד נעצר אחרי איום בפייסבוק

המחאה בכדורגל הישראלי מתרחבת. אחרי המנהלים, התקשורת ושרת הספורט, הגיע הזמן של האוהדים. אייל ברקוביץ' התראיין הבוקר לגלי צה"ל, וסיפר על ההפגנה שהוא מארגן היום (שני) ב-17:00 מול משרדי ההתאחדות לכדורגל, במחאה על האירועים האחרונים בכדורגל הישראלי.

"לא הייתי מופתע מההחלטה של בית הדין העליון, זה היה תרגיל הסחה", אמר ברקוביץ', "ככה הם עושים, קודם כל להעניש, אחר כך לבטל. אבל ההפגנה והמחאה היא לא נגד ההחלטה הזאת, היא בעד לשנות את הכדורגל. חשבתי לעשות אותה בכל אופן, לקראת השנה הבאה, אבל ההחלטה הזאת הייתה הקש ששבר את גב הגמל".

לטענת ברקוביץ', הישועה לא תגיע ממנהלי הכדורגל, אלא מהאוהדים. "מה לעשות? צריך מהפכה", אומר כוכב הנבחרת לשעבר, "הכדורגל נראה רע מאוד. חשבתי על זה כבר שנה. השינוי יהיה רק דרך האוהדים. לעשות חרם. חשוב שנתאחד, שנעודד את המחאה, שלא נקנה מנויים, שלא נקנה כרטיסים. בפתח תקוה, בחיפה, בירושלים. שיבינו שקרה פה דבר, ושחייב לבוא שינוי.

"אני לא צריך את יעקב שחר לצדי. אף בעלים של קבוצה לא יעשה כלום. הם חבורת צבועים, הם אוכלים אחד מהצלחת של השני. מי שחייב להתאחד זה הקהל. רק אז שחר, ואלונה ויואב כץ וכולם יבינו שקם פה דבר. חייב לבנות מנהלת ליגה, בראשות אנשי עסקים ניטרליים, אנחנו רוצים שינהלו כדורגל נקי וטהור. זה לא נגד הלוזונים או נגד מכבי פתח תקוה. זה בעד הכדורגל.

"לימור לבנת יכולה לעשות דברים. היא הכסף, היא הטוטו. אבל כולם חברים, הכל פה זה קומבינה אחת גדולה. הכדורגל מלא קומבינות, הוא לא טהור. לא סתם יש אלימות. ההחלטה הספציפית הזאת לא מעניינת אותי".

גם אבנר קופל, יו"ר איגוד הכדורסל ויו"ר סיעת בית"ר התערב בפרשה האחרונה שקשורה להתאחדות לכדורגל. קופל שיגר היום מכתב לאבי לוזון בו נכתב בין השאר: "בהמשך להחלטת בית הדין העליון של ההתאחדות ובהשלכתה השלילית על האלימות בכדורגל הישראלי, הריני לבקשך בשם סיעת בית"ר כולה לזמן ישיבת הנהלה דחופה כדי לדון בנושא חשוב זה".

* צעיר בן 22 מפתח תקוה אותר אמש בידי המשטרה ועוכב לחקירה, אחרי שלפי החשד כתב בדף הפייסבוק שלו איומים על חיי משפחתו של אבי לוזון, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. בחקירה קשר את עצמו לחשדות ובסיומה נעצר. הוא יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully