וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "יאנג חיפש את זה, אבל היה פנדל"

מנג'ר יונייטד הודה שהפנדל של קבוצתו מול וילה היה גבולי. דויד לואיז בספק לברצלונה, די מתאו: "יש להם חולשות"

מנצ'סטר יונייטד עשתה את העבודה שלה הערב (ראשון) והביסה 0:4 את אסטון וילה, כדי להחזיר לעצמה את יתרון חמש הנקודות בראשות הטבלה על פני היריבה העירונית סיטי. ווין רוני כבש צמד, דני וולבק ונאני השלימו והשדים האדומים עשו עוד צעד לקראת האליפות.

לאחר המשחק, כשהוא רגוע ונינוח יותר בוודאי מאשר לפניו, הרשה לעצמו סר אלכס פרגוסון להיות ג'נטלמן: "אשלי יאנג חיפש את הפנדל, הוא השאיר את הרגל שלו וחיפש את המגע עם המגן. זו הייתה נפילה דרמטית, אבל זה היה פנדל, אין ספק", אמר הסקוטי, בהתייחסו לכדור העונשין לו זכתה יונייטד כבר בדקה השביעית, אותו ניצל רוני לכבוש את הראשון.

פרגוסון הוסיף: "זו תוצאה טובה והופעה טובה, בעיקר במחצית הראשונה. בשנייה היינו פחות טובים, אבל השער השלישי הרג את המשחק. המירוץ לתואר עוד לא נגמר, אנחנו רק צריכים להמשיך ליהנות ולאסוף נקודות".

ריו פרדיננד הוסיף: "שיחקנו טוב, התקפי. אנחנו לא מתייחסים למה שסיטי עושה, אלא שמים לחץ על עצמנו לנצח משחקים".

בחצי גמר הגביע, שגם נערך היום, צ'לסי דרסה בצורה מדהימה 1:5 את היריבה העירונית טוטנהאם ועלתה לגמר מול ליברפול. דרוגבה, מאטה, ראמירס, למפארד ומאלודה כבשו, בייל רק צימק.

לאחר המשחק, בצ'לסי התנצלו על העובדה שחלק מאוהדי הקבוצה ביזו את דקת הדומיה שנערכה לפני שריקת הפתיחה לזכר אסון הילסבורו. כמו כן, הבלוז התבשרו כי דויד לואיז נפצע במהלך המשחק והוא בספק לחצי גמר ליגת האלופות ביום רביעי מול ברצלונה.

בכלל, בלונדון עסוקים בעיקר במשחק מול הקטאלנים והמאמן רוברטו די מתאו, שממשיך לצבור הצלחות בקבוצה, אמר: "אנחנו מחפשים את הדרך להקשות על ברצלונה. ראיתי הרבה משחקים שלהם ויש להם חולשות, רק צריך לחשוף אותן. זה לא קשור לעצירת שחקן אחד, כי יש להם כל כך הרבה שחקנים טובים, זו צריכה להיות עבודה טקטית קבוצתית".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully