וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:4 למנצ'סטר יונייטד על אסטון וילה

רוני כבש צמד (7 בפנדל ו-73), וולבק (44) ונאני (90) הוסיפו והשדים האדומים שוב ביתרון חמש נקודות בפסגה על פני סיטי

לפני שבוע, מנצ'סטר יונייטד כבר הייתה עם התואר עמוק בכיס, בפער שמונה נקודות על פני היריבה העירונית סיטי. אלא שהשדים האדומים הפסידו באופן מפתיע לוויגאן מהתחתית וסיטי ניצחה פעמיים ולפתע הפער צנח לשתי נקודות בלבד. עם הלחץ המחודש, יונייטד עלתה למשחק ביתי היום (ראשון) מול אסטון וילה, אבל היא ידעה לעשות את העבודה וניצחה בקלות 0:4 מצמד של ווין רוני (7, 73) ושערים נוספים של דני וולבק (44) ונאני (90). הפער חזר לחמש, ארבעה מחזורים לסיום.

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. AP
אוהב את אולד טראפורד. רוני/AP

ווין רוני הגיע למשחק באולד טראפורד כשהוא בתקופה נהדרת ולמעשה כבש בכל חמשת המשחקים הקודמים של יונייטד בבית. כבר בדקה השביעית הוא מצא את הרשת פעם נוספת, לאחר שאשלי יאנג ספק צלל ברחבה מול קבוצתו הקודמת והחלוץ האנגלי שלח את הפנדל פנימה.

יונייטד לחצה כדי להשיג את השני עוד לפני המחצית, אבל נתקלה בהצגה של שוער וילה שי גיבן, שתיסכל את המארחת פעם אחר פעם. דקה למחצית, דני וולבק סגר את הסיפור, לאחר שניצל טעות בהגנת האורחים ובדקה ה-73 רוני הכפיל את מאזנו הפרטי והשלים את התבוסה עם שער בסיומה של התקפה יפה. נאני המחליף הספיק לכבוש את הרביעי בתוך תוספת הזמן. במחזור הבא יונייטד תארח את אברטון ותנסה לעשות צעד נוסף לקראת האליפות.

כבר אחרי 28 אנדראס ויימן ברח מהגנת יונייטד והגיע למצב טוב, אבל דה חאה קלט את הבעיטה שלו. בדקה השישית אשלי יאנג פרץ לרחבה, עבר שני שחקנים וספק הוכשל על ידי קיארן קלארק. השופט לא היסס והצביע על הנקודה ובדקה השביעית ווין רוני העלה את השדים האדומים ליתרון מוקדם, 0:1. יונייטד המשיכה ללחוץ ובדקה ה-18 רוני סחט הצלה משי גיבן. חלפו שתי דקות ונגיחה של קלארק חלפה סנטימטרים מהקורה של דה חאה. וולבק וסקולס היו קרובים לשני בדקה ה-25, אבל הם נבלמו. חלפו שלוש דקות וסקולסי ניסה שוב את מזלו בבעיטת יעף מדהימה מכדור קרן, כמיטב המסורת שלו, אבל פיספס את המסגרת במעט. רוני רצה להשלים צמד בדקה ה-33, אבל גיבן הפגין אינסטינקט נפלא והציל מהקו. יונייטד חיפשה וחיפשה ובסוף גם מצאה. בדקה ה-44, יאנג שוב היה במרכז העניינים והעביר כדור רוחב חלש. ניית'ן בייקר פיספס אותו בצורה אומללה ודני וולבק היה שם כדי לשים את ה-0:2 ולתת למארחת קצת שקט לפני ההפסקה.

יונייטד החליטה לנוח על זרי הדפנה וברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה לא הגיעה לאף הזדמנות. זה הספיק לפרגוסון והוא הוציא את יאנג לטובת נאני. יונייטד התעוררה מעט ובדקה ה-73 גמרה את המשחק, כשבסיומה של התקפת מסירות נאה, ולנסיה מצא את רוני שהשלים צמד, 0:3. וולבק וולנסיה בחנו כל אחד בתורו את גיבן לקראת הסיום, אבל השוער המשיך להפגין יכולת גבוהה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, נאני קיבל כדור מצוין מאואנס בתוך הרחבה והשלים את התוצאה, 0:4 גדול וחשוב ליונייטד.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully