וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאם האצ'ר: "ניסיתי לשחק טוב, זה ניצחון גדול"

15.4.2012 / 21:46

בכורה נהדרת לרכז של גלבוע/גליל בניצחון על ראשל"צ. בירנבוים: "שיחקנו לא טוב". ברקוביץ': "יש ירידת מתח"

הפועל גלבוע/גליל עליון ממשיכה את העונה המצוינת שלה והערב (ראשון) הבטיחו האדומים את המקום השני בסיום העונה הסדירה, מחזור אחד לפני שהפלייאוף יוצא לדרך, לאחר ניצחון 67:74 על מכבי ראשון לציון.

המאמן המנצח ליאור ליובין אמר: "זה לא יכול ללכת חלק, אנחנו משחקים מול קבוצות חזקות, משחקים קשים. ראשון קבוצה טובה והם הראו את זה בכל המשחקים. וויליאם האצ'ר היה הימור, זה לא היה מהלך מבריק, זאת תחושת בטן. ידעתי שראשון שומרת איזורית ויש לו את היכולות להעניש בסוג הגנות כזה. הוא מתאמן פה פחות משבוע ופתאום מוביל קבוצה במשך 35 דקות כרכז, מול קבוצה כמו ראשון. זה משמח אותי שהוא עמד בזה".

גלבוע/גליל תארח את אשדוד לסדרת הפלייאוף ועל כך אמר ליובין: "יש לי לחץ אחר לפני הסדרה, הוא ממש לא בראש שלי כרגע. גם המשחק שלנו באשדוד היה קשה, הם קבוצה איכותית וקשה. נבוא עם חשש ולא עם אובר ביטחון, נראה את הניצחונות שלהם על ראשון, מכבי וירושלים ולא נקל ראש".

לגבי פיינל פור הליגה הבלקנית, בו יפגשו את הפועל תל אביב אמר המאמן: "נתכונן כמו שצריך, יש לנו עוד משחק באמצע שנצטרך להתייחס אליו. אנחנו מתכוננים כרגיל, הפועל קבוצה איכותית והסגל שלהם לא נופל מקבוצות בליגה הראשונה, אבל נעשה את ההכנה המקסימלית עם הרבה כבוד והערכה, וניקח את ההפסד הקודם להם".

וויליאם האצ'ר, שכאמור הצטרף לאחרונה והיה מצוין עם 14 נקודות, אמר: "אני שמח להיות פה, מועדון כל כך נהדר. זאת הייתה סיטואציה שונה עבורי, פעם ראשונה שאני מגיע לקבוצה במהלך העונה. זאת קבוצה שהולך לה טוב מאוד, אתה מנסה לבוא ולתת מה שאתה יכול, לא רוצה לאכזב את השחקנים האחרים. אני חושב שהיה לי משחק טוב, התאקלמתי וניסיתי להבין את התרגילים ואת הכללים שלהם בהגנה. ניסיתי לשחק טוב. אני חושב שעשינו ניצחון גדול היום".

ברנדון באומן, שקלע 20 למפסידה אמר: "במחצית השניה גלבוע/גליל השתמשו בשחקנים הגבוהים שלהם טוב. הם קלעו זריקות פנויות, אנחנו צריכים לעבוד לזה. אנחנו קבוצה עם הרבה גארדים, קולעים בדרך כלל באחוזים טובים, יש ימים שהכדורים נכנסים וימים שהכדורים לא נכנסים. אין מה לומר על זה, אנחנו חייבים להכניס את הכדור יותר פנימה, וזה לא פשוט כשאין לך מספיק שחקנים גבוהים. אני מודאג יותר מהמשחק מול אשקלון ביום ראשון הבא מאשר מסדרת הפלייאוף, נבוא עם גישה של משחק בית אחרון ונבוא לנצח בבית".

המאמן המפסיד אפי בירנבוים הוסיף: "לדעתי באיזשהו מקום שיחקנו לא מספיק טוב בהתקפה היום וחבל, כי באמת בלטנו בהרבה דקות. פתחנו טוב את המשחק ואת המחצית השנייה ולפעמים איבודי כדור ממש שטותיים פגעו בנו מאוד, כי אלה היו איבודים לא מחויבי המציאות ובתוצאה כל כך נמוכה. לא נרוויח כלום, אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים כמו כל קבוצה בליגה, לפי מספר הניצחונות וההפסדים. יש לנו עוד משחק אחד לגמור את הליגה, ובכל משחק אתה חייב לתת את המקסימום, ואנחנו מתייחסים אליו בהתאם".

גליל קבוצה עם אומץ ואתה מנסה לעשות דברים ולהצליח, וברוב המקרים מצליחים. היום אני מאוכזב, איבודי הכדור עלו לנו ביוקר. היו לנו מבטים טובים שבדרך כלל צללו פנימה, והיום לא. אנחנו לא משחקים פחות טוב, אנחנו משחקים טוב מאוד, אנחנו משחקים מול שחקנים וקבוצות שלא פחות טובים מאיתנו אם לא יותר טובים, ולא בכדי אנחנו במקום השלישי. המשחקים האלה הוציאו אותנו המון אנרגיה, ועמדנו בזה בכבוד".

אשכנזי: "יש לנו גישה חיובית בשבועיים האחרונים"

במשחק השלישי של הערב הביסה מ.כ הבקעה את מכבי אשדוד 70:87, במשחק שלא שינה דבר עבור שתי הקבוצות. מאמן הבקעה, אבי אשכנזי אמר לאחר הניצחון: "יש לנו גישה חיובית בשבועיים האחרונים ולקבוצה יש יותר בטחון, אנחנו נבוא עם כל האנרגיות שיש לנו למשחק הקרוב ביום חמישי במטרה לגמור במקום השמיני". כשנשאל האם הקבוצה נכשלה העונה אמר המאמן: "אני לא רוצה לסכם ולהגיד אם נכשלנו או לא. נבוא ביום חמישי למשחק של להיות או לחדול וננסה לצאת עם ידנו על העליונה".

באשדוד רשמו הערב הפסד נוסף, אבל מה שהטריד את אנשי הקבוצה היתה היכולת של הקבוצה, בעיקר ברבע האחרון. "יש ירידת מתח", ניסה להסביר מאמן מכבי אשדוד, עופר ברקוביץ' בסיום: "עצם זה שהבטחנו את המקום השביעי קשור לזה. יש לנו עוד שבועיים למשחקי הפלייאוף ונצטרך שהקבוצה תהיה מוכנה" .

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully