וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה את הפועל חולון 70:80

מכבי ת"א התעללה בחולון שהופיעה רק לרבע הרביעי והפסידה 80:70 בלבד. גליל ניצחה את ראשל"צ, הבקעה את אשדוד

המחזור ה-26 בליגת העל, והרביעי בבית העליון והתחתון, נפתח הערב (ראשון) עם שלושה משחקים, כשבמוקד דרסה מכבי תל אביב את הפועל חולון במשך שלושה רבעים, לפני שסייעה ליריבתה לחזור בדרך לניצחון 70:80 בלבד. הפועל גלבוע/גליל הבטיחה את המקום השני עם ניצחון 67:74 על מכבי ראשון לציון, ותפגוש את מכבי אשדוד בפלייאוף, אותה אשדוד שהובסה בידי הבקעה 87:70 במשחק חסר חשיבות.

מכבי תל אביב – הפועל חולון 70:80

רבע אחד, זה כל מה שהיתה צריכה מכבי תל אביב כדי לפרק את הפועל חולון. על הנייר, הקבוצה של דן שמיר היתה אמורה לתת פייט לצהובים במטרה לשים לחץ על ירושלים במאבק על המקום הרביעי, אבל בפועל האורחים פשוט לא הופיעו להתמודדות ומצאו את עצמם מהר מאוד בפיגור 25. הצהובים, עבורם המשחק לא שינה דבר, קיבלו הצגה של ליאור אליהו שהיה בלתי ניתן לעצירה בצבע, ומטווח של פניני מחוץ לקשת, כשקאמבק של חולון ברבע האחרון הוריד את האורחים עם הפסד צנוע במקום תבוסה, והקבוצה של שמיר ממשיכה להיראות בצרות ורושמת הפסד שני ברציפות, דווקא לפני שמתחיל המאני טיים.

חולון קיוותה להפתיע את הצהובים בפתיחה, אבל הפתיעה בעיקר את הקהל כשנתקעה ללא נקודות במשך יותר מחמש דקות, מה שסייע לאליהו וחבריו לטוס ליתרון 0:15. דאנסטון סוף סוף העלה את האורחים על הלוח, אבל אליהו ושחורציאניטיס המשיכו להתעלל בחולון וירדו ביתרון 7:27 בסיום הרבע הראשון. מכבי הורידה מעט הילוך בפתיחת הרבע השני, דאנסטון ולואיס קיבל את ההזדמנות לצמק מעט והורידו את הפיגור ל-15, אבל שלשה של פניני שוב החזירה ל-21:41.

בדיוק כמו בפתיחת המשחק, גם הפעם פתחו הצהובים עם ריצת 0:7 עם יכולת טובה של שון ג'יימס וגיא פניני ומכבי עלתה ל-25:48. רוט ניסה להעיר את חבריו אבל סבל בעצמו ממשחק חלש מאוד, פניני המשיך ללהוט מחוץ לקשת והמארחים ירדו ביתרון 38:63 לפני הרבע האחרון והמיותר. חולוניה ניצלה את הנמנום של הצהובים וטסה ל-2:16 בפתיחת הרבע הרביעי עם מטווח של סאליבן ומיטשל, ופתאום זה רק 11. בלו תפר שלשה אבל רוט החזיר באחת משלו, ושלוש דקות לסיום זה כבר 70:61. שון ג'יימס ולנגפורד מצאו נקודות בצבע, הרוש החטיא שלשה ומכבי הבטיחה לעצמה ניצחון דחוק יותר משרצתה.

קלעו למכבי תל אביב: ליאור אליהו 19 (9 מ-12 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, קית' לנגפורד 18 (3 מ-4 לשלוש) ו-6 ריבאונדים, גיא פניני 15 (4 מ-7 לשלוש) ו-5 אסיסטים, דייויד בלו 9 (1 מ-5 לשלוש), שון ג'יימס 8 (4 מ-5 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-5 חסימות, סופוקליס שחורציאניטיס 5, יוגב אוחיון 4 (1 מ-6 מהשדה), תיאו פפאלוקאס 2, 6 איבודים ו-5 אסיסטים, אלון שטיין שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל חולון: בריאנט דאנסטון 15 (7 מ-8 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, טזמין מיטשל 13 (3 מ-10 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, רון לואיס (0 מ-5 לשלוש) ושלומי הרוש 12 נקודות כל אחד, פטריק סאליבן ומורן רוט (2 מ-8 מהשדה, 7 אסיסטים) 8 נקודות כל אחד, עודד שעשוע 2, גיל אמיתי ושון דניאל שיחקו ולא קלעו.

הפועל גלבוע/גליל עליון – מכבי ראשון לציון 67:74

שבוע לאחר שחזרו לעצמם עם ניצחון על אשקלון, השלימו הערב שחקניו של ליאור ליובין את העבודה עם ניצחון מרשים על קבוצה מעיר היין, והבטיחו לעצמם את המקום השני לפני הפלייאוף ההולך וקרב. המארחים נהנו מיום נהדר של הגבוהים שלהם ששלטו ללא עוררין בצבע, ואף קיבלו הופעת בכורה מצויינת מוויליאם האצ'ר, שהראה כי אסור להשאיר אותו פנוי מחוץ לקשת. ראשון לציון אמנם ראתה את ג'ו קרופורד חוזר ונותן משחק טוב, אבל סבלה מערב התקפי חלש מאוד של יוטר וחנוכי, ותיאלץ לנצח את אשקלון במחזור האחרון כדי להבטיח לעצמה את המקום השלישי.

ברנדון באומן העניש את המארחים בפתיחה עם צמד שלשות גדולות והעלה את ראשון ליתרון 2:8, אבל קורטני פלס הותיר את גליל במשחק עם 7 נקודות מהירות שצימקו ל-14:11. וויליאם האצ'ר קלע נקודות ראשונות עם שלשה נהדרת שהשוותה, אבל סל על הבאזר של קיצ'ן הוריד את ראשון ביתרון 18:20 בסיום הרבע הראשון. ראשון שוב תפסה פיקוד וכבר עלתה ל-6 הפרש עם דקות טובות של חנוכי, אבל האצ'ר תפר שתי שלשות, וגלבוע/גליל עלתה ליתרון ראשון, לפני שהמארחים קבעו 34:34 במחצית.

ראשון שוב היתה אקטיבית יותר ובראשותו של באומן עלתה ליתרון 34:42 בפתיחת הרבע השלישי. טראוויס עשה צרות לקבוצה של בירנבוים בצבע, ושלשה של יבזורי צימקה ל-47:44. פלס המשיך את המומנטום של המארחים, ושלשה שלו הורידה אותם ביתרון 47:49 בסיום הרבע השלישי. הקרב בין השתיים נותר צמוד מאוד, וארבע וחצי דקות לסיום צלף קרופורד שלשה שקבעה שיוויון 57:57, אבל טראוויס השיב עם שלשה משלו, וג'ונס העלה את קבוצתו של ליובין ל-7. באומן עוד ניסה להחזיר את האורחים עם שלשה, אבל החטאות של קיצ'ן וקרופורד סייעו לגלבוע/גליל לסגור את המשחק מהקו.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: רומאו טראוויס 18 (7 מ-14 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, קורטני פלס (11 ריבאונדים), ג'וזף ג'ונס (8 ריבאונדים) ו-וויליאם האצ'ר (14 (0 מ-5 ל-2, 3 מ-6 לשלוש, 5 אסיסטים) 14 נקודות כל אחד, דגן יבזורי 10 ו-6 אסיסטים, עידו קוזי'קרו 4, יאן מרטין, אופיר פרחי ואבישי גורדון שיחקו ולא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ו קרופורד (3 מ-10 לשלוש, 6 איבודים) וברנדון באומן (9 ריבאונדים) 20 נקודות כל אחד, דרווין קיצ'ן 15, אדריאן יוטר (1 מ-8 מהשדה ו-9 ריבאונדים) וניצן חנוכי (2 מ-11 מהשדה) 5 נקודות כל אחד, אור סולומון 2, עמית בן דוד וכרמן בוכמן שיחקו ולא קלעו.

מ.כ הבקעה – מכבי אשדוד 70:87

אי שם בפתיחת העונה, הקולות בבקעה היו שונים לגמרי. הקבוצה של אבי אשכנזי נראתה בדרכה הבטוחה לסיים ברביעייה הראשונה, אלא שמאז הגיעה ההתמוטטות, הבקעה צנחה אל התחתית עם הופעה רעה אחת אחר השניה. הערב היא סוף סוף התפוצצה על יריבתה, אבל לצערה זה כבר לא שינה דבר. גם לאשדוד זה לא שינה הרבה: הקבוצה של עופר ברקוביץ' כבר הבטיחה את המקום השביעי ומפגש עם גלבוע/גליל בפלייאוף, אבל בקבוצה צריכים להיות מודאגים מאוד מהתמוטטות נוספת ברבע האחרון, דבר שאפיין את הקבוצה לא מעט העונה. בפלייאוף זה לבטח לא יספיק.

הבקעה פתחה נהדר עם טרוי גילנווטר ושלשה של יחזקאל סקוורר, אשדוד החטיאה ללא הפסקה והמארחים הגיעו ליתרון 2:13. אשדוד הגיבה עם ריצה משלה 2:10 שכולה ג'וש דאנקן, והפער הצטמק לנקודה בלבד. טיוס העניק יתרון ראשון לזכות האורחים כשהעלה את אשדוד ל-17:18, לפני שרובינסון הוריד את שתי הקבוצות כשהבקעה ביתרון 22:23 בסיום הרבע הראשון. אשדוד שוב נרדמה בפתיחת הרבע, הפעם השני, והבקעה ניצלה זאת כדי לרוץ ל-0:7 ולהגיע עד 23:31 אך דאנקן שוב היה שם עבור קבוצתו של ברקוביץ' ושמר אותה קרוב, כשבמחצית זה 40:44 למארחים.

רובינסון פתח טוב את הרבע השלישי, ושלשה של דיון דאוול סייעה לבקעה להוביל 48:56. טפירו החל להניע מצויין את ההתקפה של האורחים, בוסטיין וקרטר צלפו שלשות ואשדוד ירדה בפיגור 59:56 בסיום הרבע השלישי. דילייני ודאוול שוב הרחיקו את הקבוצה של אבי אשכנזי בפתיחת הרבע האחרון, ושלשה של ניר כהן הקפיצה את היתרון ל-60:71. טפירו איבד כדור, קרטר החטיא וכהן בדקות טובות כבר העלה את המארחים ל-17 הפרש, משם אשדוד כבר לא חזרה.

קלעו למ.כ הבקעה: טרוי גילנווטר 18 (7 מ-10 מהשדה), פרנק רובינסון 16 ו-6 ריבאונדים, דיון דאוול (5 מ-14 מהשדה) ואיתי גרינבוים 13 נקודות כל אחד, ניר כהן 10 ו-6 ריבאונדים, יחזקאל סקוורר 8 ו-6 אסיסטים, פול דילייני 7 -6 אסיסטים, שמוליק ברנר 2, גור פורת וחן שרעבי שיחקו ולא קלעו.

קלעו למכבי אשדוד: ג'וש דאנקן 20 (8 מ-15 מהשדה), 15 ריבאונדים ו-5 איבודים, ג'וש קרטר 15 (2 מ-8 לשלוש), מאיר טפירו (9 אסיסטים, 8 ריבאונדים) ואלכס טיוס (7 ריבאונדים) 11 נקודות כל אחד, דרור חג'ג' 7 (1 מ-5 לשלוש), רובי בוסטיין 4, גלעד קרני 2, אנטו ןשוטבין ודניאל גור אריה שיחקו ולא קלעו.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully