וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי קבוצות בליגת העל דורשים ועדת חקירה

התגובות לקבלת הערעור נמשכות, ברקת, כץ ובן זקן מאיימים לעזוב את הענף אם מבקר המדינה לא יחקור את ההתאחדות

התגובות הזועמות לקבלת הערעור של מכבי פתח תקוה על עונש הפחתת הנקודות שספגה שנדחה לעונה הבאה ממשיכות לזרום, והערב (ראשון) החליטו מספר בעלי קבוצות בליגת העל לפנות בימים הקרובים למבקר המדינה בבקשה לחקור את ההתאחדות לכדורגל ולשנות את השיטה שנהוגה כיום בבית הדין.

אלונה ברקת, יואב כץ, וג'קי בן זקן כבר דיברו בגלוי על עזיבת הענף לאלתר במידה ולא תקום ועדה מיוחדת מטעם הממשלה או משרד מבקר המדינה לבדיקת המצב הנוכחי במסדרונות ההתאחדות, ואם מתכוונים להציב אולטימטום בנושא לשרת הספורט לימור לבנת.

בתגובה לפסיקה היום מסרה לבנת: "לצערי, פסיקת בית הדין העליון של ההתאחדות עלולה להעביר מסר הפוך ולתת לגיטימציה להמשך האלימות הקשה שכבר ראינו, ועל כך איני מתכוונת לעבור לסדר היום. על העומד בראש ההתאחדות לכדורגל לנתק עצמו מכל שיקול זר. רק כך ניתן יהיה להשיב את אמון הציבור בהתאחדות לכדורגל ובמוסדותיה?.

כץ עדיין נשמע נסער מההחלטה: "זו בושה וחרפה, זה מעיד שכדורגל שלנו לא נקי, ואני לא נשאר במקום לא נקי. אצטרך לחשוב טוב טוב על המשך דרכי, כי מקום של חוסר יושר וחוסר הגינות זה לא המקום שלי. כולם חייבים להתגייס במטרה לשנות את העניין הזה, כי רק הכדורגל הוא זה שיפסיד כשאנשים טובים יפסיקו להשקיע בו".

בין המוחים נגד ההחלטה נמצא גם איל ברקוביץ', שיארגן מחר הפגנה מחוץ למשרדי התאחדות לכדורגל בשעה 17:00. "ההפגנה היא לא נגד מכבי פתח תקווה או משפחת לוזון", אמר ברקוביץ'. "ההפגנה היא נגד קבלת ההחלטות בהתאחדות והתהום שהענף הזה מגיע בגלל אותם דברים".

נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון אמר בחדשות הספורט בספורט5: "קיבלנו עונש חסר תקדים בחומרתו. אני לא יודע למה לא העמידו לדין את יגאל ממן בהתאחדות. מכבי פתח תקוה היא הקבוצה הכי הוגנת בליגת העל. שחקן הפועל חיפה הוא זה שתקף. הפועל חיפה הייתה צריכה לקבל עונש זהה לזה שאנחנו קיבלנו. החמירו לנו את העונש כי גם נתנו לנו משחק רדיוס ובסך הכל דחו את הפחתת הנקודות לעונה הבאה. יש נגדנו איומים ואני שוקל אם להגיע למשחק מול הפועל באר שבע".

בית הדין קיבל את הערעור של מכבי פתח תקוה

אלונה ברקת כבר התפטרה בכעס מתפקידה בהתאחדות

אולי הגיע הזמן להחרים את הכדורגל הישראלי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully