וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 1:1 לפריס סן ז'רמן מול אוקזר

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי שמטה יתרון בדקה ה-87 ואיבדה סיכוי להיצמד למונפלייה בפסגה, לאחר שזו הפסידה 2:1 ללוריין

משחקי המחזור ה-32 בליגה הצרפתית, שהועברו ליום ראשון בעקבות גמר גביע הליגה בו ניצחה מארסיי את ליון בשבת, הניבו הפתעות בדמות ניצחונה של לוריין 1:2 על מוליכת הטבלה מונפלייה ו-1:1 מאכזב במיוחד מבחינת פריס סן ז'רמן מול אוקזר, ללא בן שהר שלא נכלל בסגל. ליל ניצחה 1:4 את אז'קסיו והתבססה במקום השלישי, בעוד ברסט (56 דקות לעדן בן בסט) הסתבכה בתחתית עם הפסד 2:1 לסנט אטיין.

לוריין - מונפלייה 1:2

המארחת הנלחמת על חייה חוללה הפתעה גדולה, עצרה את מוליכת הטבלה ועשתה שירות נהדר לפריס סן ז'רמן, שתוכל להשתוות למונפלייה בפסגה. הנרי בדימו כבש שער עצמי בדקה ה-69, וג'ואל קמפבל המצוין היה חתום על השני של לוריין בדקה ה-77. אוליבייה ז'ירו רק צימק דקה לאחר מכן עם שערו ה-20 העונה.

אוקזר - פריס סן ז'רמן 1:1

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא הצליחה לנצל את המעידה של מונפלייה ושמטה יתרון בדקה ה-87, מה שגרם לה לסיים ב-1:1 מאכזב מאוד מול נועלת הטבלה אוקזר. פריס סן ז'רמן נותרה שנייה עם 64 נקודות, שתיים פחות ממונפלייה. בן שהר לא נכלל בסגל המארחת, שנותרה במקום האחרון עם 28 נקודות בלבד, חמש מתחת לקו האדום. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי עלתה ליתרון בדקה ה-24 לאחר שמסירת עומק מצוינת של קווין גמיירו מצאה את ננה, שבעט עם רגל שמאל מזווית קשה פנימה. המקומיים הצליחו לאזן בדקה ה-87 כשאנתוני לה טאלק ניצל טעות וחוסר עירנות בהגנת הפריסאים ודחק מקרוב מקרוב פנימה את ה-1:1.

סנט אטיין - ברסט 1:2

עדן בן בסט פתח בהרכב האורחים והוחלף בדקה ה-56, כשברסט הפסידה לסנט אטיין ונותרה מסובכת עמוק בתחתית. רק הפרש שערים מפריד כעת בין ברסט לקו האדום, לאחר שהיא נכנעה לפנדל של מקס אלן גראדל (48) ולשער של בקארי סאקו (72). עיסאם ג'מע, מחליפו של בן בסט, השווה זמנית בדקה ה-63.

ליל - אז'קסיו 1:4

הדאבליסטית היוצאת רוצה לפחות להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות, והיא בהחלט מתקרבת לכך. אז'קסיו המדורגת לפני אחרונה לא עשתה יותר מדי בעיות. שער עצמי של יוהאן פולאר סידר לליל יתרון כבר בדקה ה-16, וג'ו קול נעץ את השני בדקה ה-37. ג'יאני ברונו המחליף נהנה מבישול של אדן הזארד תשע דקות לסיום, והכוכב הבלגי חתם מהנקודה הלבנה בדקה ה-87. פרדריק סמירטאנו צימק בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

נאנסי - בורדו 2:2
לנאנסי: בקאי טראורה (46), סבסטיאן פויגרנייה (72). לבורדו: יוהאן גופראן (17), בנואה טרמולינאס (90)

ולנסיין - אוויאן 3:0
לאוויאן: סאבר חליפה (29), קווין בריגו (35), יאניק סגבו (44 בפנדל)

סושו - דיז'ון 0:1
לסושו: מודיבאו מאיגה (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully