וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי זכתה בגביע הליגה

אחרי רצף של 12 משחקים ללא ניצחון, הקבוצה מדרום צרפת הצליחה להתאושש עם ניצחון 0:1 על ליון אחרי הארכה ותואר

אחרי עונה לא פשוטה כלל וכלל, רשמה הערב (שבת) מארסיי הישג מעודד, כשזכתה בגביע הליגה הצרפתית, עם ניצחון 0:1 על ליון בגמר, לאחר הארכה. מארסיי הגיעה להתמודדות עם מאזן מדהים של 12 משחקים ללא ניצחון, כשבהם היא רושמת 11 הפסדים ותוצאת תיקו אחת בלבד בכל המסגרות, ובסיומו של הערב לא רק שברה את הרצף הנוראי, אלא גם חזרה הביתה עם גביע. שנה שלישית ברציפות שהתכולים מניפים את גביע הליגה, כאשר דידייה דשאן הפך למאמן הראשון בהיסטוריה שזוכה במפעל יותר מפעמיים.

ליון פתחה טוב יותר את המשחק, וכבש בדקה השלישית היא התקרבה אל השער, כשהרמה טובה של קלסטרום מצאה את ראשו של דיאן לוברן אבל הנגיחה חלפה ליד הקורה. מארסיי החלה להתעורר, אבל התקשתה מאוד להגיע לרחבה של יריבתה, ולקראת המחצית שוב היתה זו ליון שכמעט ועלתה ליתרון, כשהפעם הגיע תורו של גומיס לרשם החמצה.

במחצית השניה הצילחה סוף סוף מארסיי לסכן את שערה של ליון, כשבדקה ה-62 היה קרוב ואלבואנה לכבוש, ושלוש דקות מאוחר יותר פגש כדור של אמלפיטאנו את הקורה. עד לסיום המשיכו שתי הקבוצות ביכולת החלשה, מיעטו לסכן את השער ולאחר 90 דקות משמימות הלכו להארכה. רגע לפני סיום המחצית הראשונה של ההארכה, מצאה מארסיי את השער המיוחל: בנואה שיירו מצא את ברנדאו שירה כדור שטוח והעלה את קבוצתו ליתרון. לוברן עוד הורחק בתוספת הזמן, וליון תנסה להציל את העונה ולתקן את ההפסד בגמר הראשון שלה, כשתשחק בגמר הגביע נגד קבילי הקטנה.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

שחקני מארסיי חוגגים זכייה בגביע הליגה. רויטרס
פעם שלישית ברציפות שגביע הליגה שלהם. שחקני מארסיי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully