וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה יחרימו את משחק החוץ מול בני יהודה

15.4.2012 / 18:00

ארגון "הקופים הירוקים" הודיע כי יפגין מחוץ למגרש, כמחאה להתנהלות ההתאחדות והחלטת בית הדין: "שפל אמיתי"

האם מתגבשת מחאת אוהדים בליגת העל בעקבות החלטות בית הדין? החזרת הנקודות למכבי פתח תקוה ודחיית העונש שלה לעונה הבאה כפי שקבע בית הדין העליון, התקבלה בזעם בקרב אוהדי הכדורגל בארץ. ארגון "הקופים הירוקים", המאגד חלק מאוהדי מכבי חיפה, הודיע כי יחרים את משחקה של הקבוצה מול בני יהודה בבלומפילד במחזור הקרוב, בעקבות העוול לטענתם שעשה בית הדין עם ההתאחדות לכדורגל.

מאוחר יותר הוציא הארגון הודעה רשמית בה אישר את הפרטים. בהודעה נכתב: "המציאות העגומה לא הותירה לנו ברירה אחרת, אסור לנו להשאר אדישים. ארגון הקופים הירוקים יחרים את משחק החוץ נגד בני יהודה בשבת הקרובה כתגובה להתנהלות הקלוקלת והבזויה של בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. הכדורגל שלנו נמצא בסכנת קיום ממשית. שפל אמיתי, משבר אמון קולקטיבי שאין ממנו דרך חזרה. זה הזמן שלנו לקום ולהציל את האהבה שלנו כי אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילנו. אנחנו קוראים לכם אחים ירוקים - אל תרכשו כרטיסים, אל תכנסו ליציע במשחק הקרוב נגד בני יהודה. חברי הארגון יפגינו מחוץ לכותלי היציע כנגד ההתאחדות לכדורגל, וקוראים לכם להצטרף אלינו - רק ביחד ננצח. הגיע הזמן להצביע ברגליים!".

ממטה המאבק של אוהדי הפועל תל אביב נמסר: "אלי טביב הוא סימפטום של מחלה חמורה הנקראת הכדורגל הישראלי. אוהדי הכדורגל בישראל חשים חוסר אונים אל מול ההתנהלות של משפחת לוזון והשליטה שלה בכדורגל בישראל. הרי אנחנו מחינו בדיוק על הדברים האלו. הגיע הזמן ששרת הספורט תתערב, הגיע הזמן שמישהו יקח על עצמו את הצורך לנקות את הכדורגל הישראלי, זה הזמן המתאים ביותר לכך ואנחנו הולכים לפעול כדי שזה יקרה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully