וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רפאלוב נפצע בניצחון קלאב ברוז'

הישראלי החליק בדקה ה-22 והוחלף למרות שרצה להישאר. ורמוט ודה חראפשחאפ הפסידו לאייאקס, גם נאתכו נוצח

* ליאור רפאלוב קיווה להמשיך את הכושר הטוב שלו, אולם נפצע הערב (ראשון) כבר בדקה ה-22 במשחקה של קבוצתו הבלגית קלאב ברוז' מול גנט במסגרת הפלייאוף העליון.

רפאלוב כידרר ואז החליק לפתע וברגע הראשון נדמה היה שמדובר בפציעה לא טובה בכלל. לאחר מספר רגעים השחקן סימן לספסל שהוא רוצה להישאר במגרש, אולם מאמנו כריסטוף דאום בחר להחליף אותו בקרלוס בקה, מה שעורר את זעמו של רפאלוב. בקה אגב, כבש את שער הניצחון לברוז' בדקה ה-42, במשחק שהסתיים ב-0:1.

* במשחק נוסף בבלגיה, רמי גרשון פגש עם סטנדרד ליאז' את קבוצתו מתחילת העונה קורטרייק. ארנסט נפור מקורטרייק החמיץ פנדל (7) וכבש את היתרון (9), ממה צ'יטה השווה מיד (10) והמשחק הסתיים ב-1:1. גרשון שיחק 90 דקות וראה את הכרטיס הצהוב בדקה ה-55 אחרי עבירה חריפה על ברכט דחאגרה.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בהפסדה של רובין קאזאן 2:0 לספרטק מוסקבה. קשר הנבחרת סיכן פעמיים את השער בבעיטות מרחוק ב-12 הדקות הראשונות, אך השוער ארטם רברוב לא התרשם. מארק סוצ'י (74) ועמנואל אמניקה (82) כבשו לזכות ספרטק, שעתה למקום השני עם 68 נקודות והותירה את קאזאן שישית עם 62. נאתכו וחבריו מאבדים גובה במאבק על הכרטיסים לאירופה.

* גילי ורמוט פתח בהרכבה של דה חראפשחאפ והשלים 90 דקות בהפסד 3:1 לאייאקס. מוליכת הליגה ההולנדית סגרה עניין כבר במחצית, עם צמד של דרק בוריחטר (3 ו-44) וכריסטיאן אריקסן (37). מייקל דה ליאו (45) צימק. דה חראפשחאפ נותרה במקום הלפני אחרון.

* בירם כיאל לא חזר עדיין לסגל של סלטיק, שהודחה במפתיע בחצי גמר הגביע בידי הארטס עם הפסד דרמטי 2:1. האלופה הצליחה לחזור בדקה ה-87 עם שער של גארי הופר, אך המחליף קרייג ביטי כבש מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן והעלה את הארטס לגמר, שם תפגוש את היברניאן.

* דני בונדר לא נכלל בסגל של וולגה, שהובסה 3:0 בידי ספרטק נאלצ'יק בפלייאוף התחתון ברוסיה. וולגה במקום המוליך למשחקי המבחן.

* משה אוחיון לא שותף ב-0:0 של לוצרן מול ציריך. לוצרן נותרה במקום השני עם 42 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully