וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אברהם גרנט מתקרב לאליפות עם פרטיזן

ניצחון 1:2 על יאבור הגדיל את הפער ל-10 נקודות, לאחר התיקו של הכוכב האדום. פולין: 75 דקות למליקסון בניצחון ויסלה

פרטיזן בלגרד, אותה מאמן אברהם גרנט, הגדילה הערב (שבת) את יתרונה בפסגת הליגה הסרבית ל-10 נקודות - בדיוק כפי שהיה לפני הגעתו של המאמן הישראלי. פרטיזן ניצחה בביתה 1:2 את יאבור מהתחתית, ונהנתה מהתיקו המאופס של הכוכב האדום בלגרד מול מטלאץ כדי להגדיל את הפער. כבר בדקה השמינית זבונימיר ווקיץ' הוותיק הבקיע מהנקודה הלבנה וסייע לפרטיזן להתאושש די מהר מההפסד בדרבי וההדחה מהגביע. ראדה וליוביץ' השווה בדקה ה-58, אבל נמניה טומיץ' הנהדר קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה מהאוויר בדקה ה-71. לסיום העונה נותרו רק שישה מחזורים, כך שהתואר מונח בכיסה של פרטיזן.

* מאור מליקסון סייע לקבוצתו ויסלה קרקוב לחזור היום (שבת) למסלול הניצחונות, כשהיא גברה במגרשה 2:3 על לודז'קי. כוכב המשחק היה צבטאן גנקוב, שפתח בהתקפה על חשבון דודו ביטון (נותר על הספסל ולא שותף) והבקיע שלושער בדקות 8, 27 ו-55. מליקסון היה מעורב בשער השלישי, לפני שהוחלף בדקה ה-75. עוד לפני כן, לירן כהן פתח בהרכב פודבסקידז'ה ושיחק 71 דקות, כשקבוצתו ניצלה מהפסד עם שער בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 מול שלאסק ורוצלאב. ליעד אלמליח לא נכלל בסגל.

* טל בן חיים הפצוע לא היה בסגל של פורטסמות, שניצחה בצורה דרמטית 3:4 את דונקסטר בקרב התחתית ודחתה את הירידה לפחות בשבוע. היריבה, לעומת זאת, נשרה רשמית לליגה השלישית. דייב קיטסון השווה ל-3:3 בדקה ה-90, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן מרקו פוטאקס סידר לפומפי ניצחון. כעת ההפרש בין פורטסמות לבריסטול סיטי הניצבת מעל הקו האדום עומד על שבע נקודות, כשבקופה נותרו תשע. בריסטול, ללא דקל קינן, סיימה ב-2:2 מול בירמינגהאם.

* גיא אסולין פתח בהרכב ושיחק 53 דקות, בתבוסה הצורבת של ברייטון 6:0 באפטון פארק מול ווסטהאם. ריקרדו ואז טה כבש שלושער לזכות הפטישים.

* גנק ללא אליניב ברדה ניצחה בפלייאוף העליון בבלגיה 1:3 בחוץ את אנדרלכט והצליחה לצמק את הפער ממנה בראשות הטבלה לשבע נקודות. עד לסיום הפלייאוף נותרו שישה מחזורים, וגנק קופצת בזכות הניצחון למקום השלישי.

* בפלייאוף המרכזי, מכלן ללא לירוי צעירי ניצחה 1:2 את לובן בבית. למרות הניצחון, מכלן עדיין רחוקה מלהבטיח מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. בירסחוט של דור מלול (90 דקות) ורועי דיין (69 דקות) הפסידה 2:0 לזולט ווראגם, שעוקפת אותה בטבלת בית ב' של הפלייאוף המרכזי. ההפסד הזה מרחיק גם את בירסחוט מהבטחת מקום באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully