וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "אם היה קהל, הוא היה נהנה"

מאמן הפועל תל אביב לא היה מרוצה מההגנה, אבל כן מהתוצאה מול בני יהודה: "חזרנו משום מקום". יוסי אבוקסיס: "פספסנו"

הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 3:3 מול יציעים ריקים בבלומפילד. האדומים שמרו על מקומם השני בקרב על המקום הזה, בעוד שקבוצתו של יוסי אבוקסיס שרוצה מאוד לשחק באירופה בעונה הבאה, רשמה פספוס גדול אחרי שכבר הובילה 0:2 ו-1:3.

מאמן הפועל תל אביב, ניצן שירזי, אמר בסיום המשחק: "אם היה קהל, הוא היה נהנה. מאמנים לא אוהבים תוצאות כאלה. אני שמח כי חזרנו מפיגור של שני שערים. עצם הרעיון של משחק ללא קהל זה דבר שהוא חבל מאוד. ההגנה היום לא הייתה טובה. בחמשת המשחקים האחרונים ספגנו שער אחד, אבל היום לא היינו טובים בחלק הזה. היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח את המשחק. חזרנו משום מקום למשחק מ-3:1 עם אנרגיות טובות שהשחקנים נתנו".

המאמן גם התייחס למצב הלא פשוט של האדומים העונה, בין השאר לאור הורדת הנקודות, ואמר: "הסגל הזה עובר מהמורות לא פשוטות. אף אחד לא יכול להחזיר לנו את הנקודות שלקחו לנו, ואנחנו גם לא רוצים הנחות. הבחורים שלנו מנסים לנטרל את הדברים ולשים אותם בצד. היה לנו משחק גביע לא פשוט באמצע השבוע. כפי שהמשחק התפתח, אני די מרוצה מהחזרה אליו. אנחנו בתמונה של אירופה דרך הגביע ודרך הליגה".

סלים טועמה, שחזר לפעילות אחרי הרחקה מחמישה משחקים, אמר: "אני שמח שחזרתי סוף סוף לשחק אחרי הרבה מאוד זמן. חבל רק שלא ניצחנו כי לקראת הסוף היינו יכולים לעשות את זה. נסתפק גם בנקודה ונמשיך הלאה. לא כיף לשבת בחוץ ולראות את החבר'ה משחקים כדורגל, אבל הצטערתי על כל המצב שהיה וכל מה שעשיתי. זו הייתה טעות חמורה מאוד מבחינתי, ואני בטוח שזה לא יחזור שוב. כרגע אני מרוכז במטרות של הקבוצה עד סוף העונה".

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה, סיכם: "פספסנו את המשחק עם הטעויות שלנו, ולמעשה עשינו יותר מדי טעויות. כל השערים של הפועל הגיעו מטעויות שלנו. זה חלק מהמשחק, אלה דברים של חוסר ריכוז וזה חבל. עשינו משחק טוב, כבשנו שלושה שערים יפים ממהלכי כדורגל יפים. בסוף המשחק היינו פחות החלטיים מול השער, אבל זה היה משחק כדורגל טוב. לפחות 70 איש נהנו".

לשאלה האם חשב ביתרון 1:3 שהמשחק גמור, אמר: "אני נשאר מתוח לאורך כל המשחק כי אני יודע שזה הכדורגל. יש ימים כאלה, וראיתי הרבה משחקים שמתפתחים בעשר דקות. הייתה לנו הזדמנות אדירה לעשות רצף ניצחונות יפה, אבל אנחנו הולכים קדימה. אנחנו מרוצים מאוד מהמקום שבו התחלנו את העונה ומהמקום שאנחנו נמצאים בו עכשיו. אנחנו לא מסתפקים בזה. אנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוה, וחבל על הפספוס של היום".

הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו בתיקו 3:3

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully