וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו בתיקו 3:3

אנדלובו (11), מרינקוביץ’ (34) וראלי (61) כבשו בבלומפילד הריק, אבוטבול (45), כהן (81) וטועמה (83) עשו קאמבק דרמטי

נמרוד סונדרס

הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 3:3 במשחק שנחשב למשמעותי בקרב על המקום השני ועל אחד משני הכרטיסים לליגה האירופית. בני יהודה כבר הובילה 1:3 במשחק, אבל סיומת אדירה של שחקני הפועל תל אביב הובילה אותם לנקודה אחת, שיכולה להיות משמעותית מאוד לקראת סיום העונה. אוהדי הכדורגל אומנם יכלו ליהנות ממשחק לא רע עם עשר דקות סוערות, אבל חבל מאוד שאף אחד מהם לא יכול היה לראות חי את האירועים בבלומפילד, שנותר ריק בגלל העונש על הפועל תל אביב.

שחקני בני יהודה חוגגים. נמרוד סונדרס
נהנו יותר מהיציעים הריקים בבלומפילד, עד שנרדמו בשליש האחרון של המשחק. שחקני בני יהודה חוגגים/נמרוד סונדרס

עד לדקה השמונים של המשחק נראה היה שהפועל תל אביב איבדה את המקום השני ואולי גם הכרטיס לאירופה בעונה הבאה, אבל האדומים הצליחו לחזור עם שני שערים בדקות הסיום. בסופו של דבר הם אמנם איבדו את המקום השני למכבי נתניה שניצחה את מכבי חיפה, אבל האדומים עדיין בעמדה שממנה מגיעים לליגה האירופית.

מצד אחד אפשר לזכור להפועל תל אביב סיומת מרשימה של המשחק עם שערים של אלרואי כהן (81) וסלים טועמה (83) בדקות האחרונות של המשחק, אך מצד שני, קבוצתו של ניצן שירזי נראתה כל כך רחוקה מלהיות מוכנה או ראויה לסגנות.

זה נראה כך גם במחצית הראשונה כשהיא הייתה בפיגור 2:0, כשההגנה שלה לא תיפקדה בכלל וההתקפה הייתה רדומה. זה קרה גם במחצית השנייה כשהיא נקלעה לפיגור 3:1, למרות ששי אבוטבול ניסה להחזיר אותה למומנטום עם שער בסוף המחצית הראשונה.

נראה שהפועל תל אביב יכולה רק להודות לבני יהודה, שבשני שלישים של המשחק עשתה את כל מה שהיה צריך כדי לצאת מבלומפילד הריק עם שלוש נקודות, אך בסיום התפרקה ואף כמעט הפסידה.

לקראת סוף המשחק שחקניו של יוסי אבוקסיס פשוט איבדו אנרגיה, וזה מה שאיפשר לאדומים להשוות עם שערים של אלרואי כהן (81) והמחליף סלים טועמה (83). שער ניצחון של מהראן לאלה נפסל בסיום בטענת נבדל מוצדקת.

מי ששמח מאוד לצאת עם תקווה מהמשחק הזה היה וואליד באדיר, שרשם את משחק הליגה ה-500 בקריירה שלה והצטרף למועדון ה-500 שכולל את אריק בנאדו, רפי כהן, גידי דמתי, אלון חרזי ולירן שטראובר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

מהלך המשחק

דקה 11 - שער! כדור עומק מהרחבה של בני יהודה הגיע לעוז ראלי, שפרץ מצד ימין ומסר מדוייק לדינו אנדלובו, שבעט מצד שמאל של הרחבה פנימה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 34 - שער! הפעם דינו אנדלובו היה המבשל. הדרום אפריקאי של בני יהודה רץ לאורך קו החוץ מצד שמאל והרים כדור לרחבה. ננאד מרינקוביץ' עצר עם הרגל תוך כדי תנועה והמשיך בבעיטה לשער מקרוב. 0:2 לבני יהודה.

דקה 45 - שער! כדור חופשי להפועל תל אביב ממרחק של 22 מטרים שמאלית לשער. שי אבוטבול סובב פנימה. 1:2 לבני יהודה.

דקה 57 - הזדמנות לבני יהודה. כפיר אדרי הרים כדור מצד שמאל לרחבה, פדרו גלבאן נגח לכיוון השער, אבל הכדור הוסט על ידי שחקן הגנה של הפועל תל אביב.

דקה 59 - דינו אנדלובו נהנה ממסירה נוספת אל מצב כיבוש נוח בצד שמאל של הרחבה, אבל הפעם אדל הקדים אותו והדף לקרן.

דקה 61 - שער! עוז ראלי העביר את שולר, פרץ לרחבה מצד ימין והגביה כדור, אנדולבו נגח למשקוף, והכדור ניתז למטה. חוטבא ירד על ברכיו ונגח בשלומיאליות, ראלי ניצל את זה כדי לגלגל כדור תועה לשער ממרחק אפס. 1:3 לבני יהודה.

דקה 76 - הזדמנות ראשונה במשחק לעומר דמארי, שהשתלט על כדור בתוך הרחבה ובעט מעל למשקוף.

דקה 81 - שער! עומר דמארי מצא את אלרואי כהן פנוי בצד ימין של הרחבה, השני הפציץ לרשת בזמן שההגנה של בני יהודה כבר הורידה הילוך. 2:3 לבני יהודה.

דקה 83 - שער! אלרואי כהן התחיל עוד התקפה מהירה להפועל תל אביב, והפעם שלח מסירה קטנה לסלים טועמה, שהמשיך בבעיטה מ-25 מטרים לרשת. הפועל תל אביב השוותה ל-3:3.

דקה 88 - מהראן לאלה כבש שער נוסף להפועל תל אביב, שנפסל בטענה לנבדל.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, מרקו שולר, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אלרואי כהן, מחמוד עבאס (מהראן לאלה, 60), רועי גורדנה (סלים טועמה, 66), שי אבוטבול, נוסא איגייבור, עומר דמארי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (אמיר עגיוב, 86), גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו (אביב חדד, 90)

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully