וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בנסון רכש את ניו אורלינס הורנטס

הבעלים של הסיינטס, קבוצת הפוטבול של העיר, ישלם 338 מיליון דולר עבור הקבוצה ויוציא אותה מבעלות הליגה

האם הצרות של ניו אורלינס הורנטס קרובות לסיומן? כנראה שכן. טום בנסון, בעלי קבוצת הפוטבול של העיר, ניו אורלינס סיינטס, רכש את קבוצת ה-NBA תמורת סכום של 338 מיליון דולר.

הסיינטס הם אלו שאישרו את דבר קיומה של העסקה, כשצייצו בחשבון הטוויטר שלהם שהם מתרגשים לאשר שבנסון הוא הבעלים החדש של ההורנטס.

קבוצת הכדורסל של הביג איזי, שאיבדה בקיץ האחרון את הכוכב מספר אחת שלה כריס פול, שעבר ללוס אנג'לס קליפרס, ממוקמת אחרונה במערב העונה, עם מאזן 42:16. ההורנטס נתקלו בקשיים בשנים האחרונות, מה שהוביל לרכישתה של הקבוצה על ידי הליגה מהמייסד ג'ורג' שין בדצמבר 2010. מאז ועד היום, ההורנטס היו בבעלות הליגה, שאף האריכה את החוזה שלהם באולם הביתי, ה"ניו אורלינס ארינה", עד לשנת 2024.

כעת כאמור, הם עוברים שוב לידיים פרטיות, עם בעלים חדש, בן 85, שמחזיק בסיינטס מאז 1985 והצליח לשקם את הקבוצה מהריסות הוריקן קתרינה ולהוביל אותה לזכייה בסופרבול בשנת 2010. בפגרה הנוכחית בליגת הפוטבול, בנסון נאלץ להתמודד עם בעיות קשות, שכן קבוצתו הואשמה בניהול "צייד ראשים", במסגרתו קיבלו שחקני הגנה תמריצים לפציעת יריביהם. הליגה הענישה בחומרה את הסיינטס ואף הרחיקה את מאמן הקבוצה שון פייטון לעונה שלמה. אולי כעת, ימצא בנסון מעט נחמה בשיקומה של קבוצת הכדורסל של העיר.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully