וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מרצ'לו ליפי יוצא להגנתו של אלגרי

מאמן הנבחרת לשעבר לא מבין את הביקורת: "הוא מנהיג אמיתי". שבת: מילאן-גנואה (19:00), אודינזה אינטר (21:45)

שישה מחזורים נותרו לתום העונה בסרייה A והמירוץ לסקודטו מתחמם. יובנטוס ממשיכה להוליך את הטבלה ביתרון נקודה על פני מילאן אחרי שהשתיים ניצחו במחזור אמצע השבוע. בשבת, הרוסונרי יקבלו הזדמנות לשוב זמנית למקום הראשון כשיארחו את גנואה. היריבה העירונית, אינטר, תצא לפריולי לפגוש את אודינזה בקרב על הכרטיס לאירופה.

מילאן - גנואה (שבת, 19:00)

הרבה לחץ השתחרר במילאן אחרי ה-0:1 על קייבו ביום שלישי שקטע רצף לא מוצלח במהלכו תקפה התקשורת את המאמן מסימילאנו אלגרי. האחרון, שטען כי מתנהל קמפיין נגד קבוצתו, זכה לגב ומחמאות ממאמן הנבחרת לשעבר מרצ'לו ליפי: "רק באיטליה יום אחד את הטוב ביותר ולמחרת מפטרים אותך. אלגרי עשה תוצאות טובות בשנה וחצי והוא לא השיג אותן במקרה. הוא הוכיח שהוא מנהיג אמיתי".

כעת מקווים במילאן להמשיך במומנטום ולהעביר את הלחץ ליובנטוס, שתשחק ביום ראשון. "ננסה לנצח כל משחק עד הסוף וניתן הכל עד טיפת הדם האחרונה. לא נוותר על התואר, האליפות תוכרע על המגרש ואם יובה תזכה, נריע לה. יש לנו מזל רע עם הפציעות, אבל זה מראה כמה הקבוצה הזו חזקה", אמר אנטוניו נוצ'רינו.

לקראת המשחק יקבל מסילמיאנו אלגרי בחזרה את אלברטו אקווילאני ודניאלה בונרה שריצו עונש הרחקה, כאשר גם לוקה אנטוניני, מארק ואן בומל וג'מאל מסבאח חזרו לכשירות ויהיו בסגל. זאת, לאחר שבמשחק מול קייבו חסר המאמן לא פחות מ-14 שחקנים.

גנואה נמצאת בתקופה לא טובה עם 10 משחקים רצופים ללא ניצחון (שש תוצאות תיקו) שדרדרו אותה למקום ה-17 מרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום. אקס מילאן קאחה קלאדזה נמצא בספק למשחק. אגב, 82 משחקי ליגה התקיימו בסן סירו בין הקבוצות ולגנואה ארבעה ניצחונות בלבד.

אודינזה - אינטר (שבת, 21:45)

קרב ישיר על הכרטיס לאירופה בפריולי. הנראזורי קמו לתחייה עם שבע נקודות משתע אפשריות תחת המאמן אנדראה סטרמאצ'יוני וכעת הם יכולים לפנטז על המקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות או לכל הפחות על אחד הכרטיסים למוקדמות הליגה האירופית. אינטר תחסר את הבלם וולטר סמואל שנפצע ב-1:2 על סיינה ברביעי וייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים. גם אודינזה הרביעית רוצה לשוב למוקדמות הצ'מפיונס והיא תנסה להתאושש מתקופה רעה במיוחד הכוללת ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully