וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "לא יודע מה להגיד, זה מביך"

גם שחקן באיירן מינכן היה המום מהחמצת הפנדל בהפסד 1:0 לדורטמונד. אנשי באיירן מינכן השלימו עם אובדן האליפות

קשה למצוא אנשי כדורגל בגרמניה, וגם בבאיירן מינכן, שלא הודו כבר אתמול (רביעי) בערב שמאבק האליפות בבונדסליגה הוכרע, ושבורוסיה דורטמונד בדרך לתואר שני ברציפות. דורטמונד ניצחה 0:1 את באיירן מינכן במשחק העונה, ופתחה עליה פער של שש נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה.

אריאן רובן, ההולנדי של באיירן מינכן, היה "הכוכב" של המשחק, שכמעט שהכריע אותו במו רגליו. רובן למעשה סימן את תחילת החגיגות של דורטמונד, כשהיה השחקן ששבר את מלכודת לנבדל בשיר של דורטמונד, לאחר מכן החמיץ פנדל בדקה ה-85, והחמצה נוראית נוספת שלו בדקה ה-90 (מחמישה מטרים, מול שער ריק) עשתה בעצם את ההבדל בין המשך מאבק אמיתי של באיירן על התואר למאבק תיאורטי.

לא מעט ביקורות הופנו כלפי רובן בסיום המשחק הזה, שהיה כל כך קריטי עבור קבוצתו. נשיא הכבוד של הקבוצה, פרנץ בקנבאואר אמר שהוא פשוט לא היה צריך לבעוט את הפנדל: "אני לא יודע למה הוא היה צריך לבעוט את זה, הייתי מעדיף שבסטיאן שווינשטייגר או טוני קרוס יעשו את זה". שינג'י קגאווה מדורטמונד הסביר בסיום המשחק שהניצחון הזה היה הרבה יותר גדול בגלל העובדה שרובן החמיץ בצורה כזאת בשלב כל כך קריטי. לרובן עצמו לא היה יותר מדי מה להגיד בעניין, אבל הוא לא ברח מאחריות: "זה מאוד מאכזב, אני ממש לא יודע מה להגיד. זה ממש מביך כי לא החמצתי כבר 10 או 11 פנדלים ברצף".

בכל מקרה, כולם כבר הכתירו את דורטמונד לאלופה. בקנבאוור אמר: "אפשר להגיד עליהם כמעט בוודאות שהם האלופים". יו"ר באיירן מינכן, קרל היינץ רומיניגה הוסיף: "זה היה הפסד מיותר ומשחק חסר מזל. אני חושש שלא נוכל לעצור את בורוסיה דורטמונד מלהפוך לאלופת הבונדסליגה". רומיניגה אפילו רמז שבבאיירן מתרכזים מעכשיו בעיקר בצמד משחקי חצי גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד".

מנכ"ל באיירן מינכן כריסטיאן נרלינגר אמר: "זה היה משחק דרמטי במשך 90 דקות אבל דורטמונד הגיעה ליותר הזדמנויות ולכן היא הייתה הקבוצה הטובה ביותר. אנחנו חייבים להתרכז בהמשך העונה, כל עוד הכל אפשרי מבחינה מתמטית, אנחנו נילחם".

המאמן המאושר של הערב הזה, יורגן קלופ מדורטמונד, אמר בסיום המשחק: "החלק האחרון של המשחק היה מדהים. אני מסיר את הכובע בפני השחקנים שלי, שיכלו לשחק הרבה יותר טוב. אני חושב שהניצחון ממש הגיע לנו ואני מאוד שמח. כעת יש לנו רק שלושה ימים להתכונן למשימה הבאה שלנו והיא המשחק נגד שאלקה".

החמצה קריטית לרובן, דורטמונד ניצחה את באיירן

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully