וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "אין טעם לבכות על הסדרה מול פאו"

12.4.2012 / 9:22

פורוורד מכבי תל אביב הביט קדימה אחרי הניצחון הקשה על ראשון לציון: "עכשיו הזמן ליהנות מהמשחקים שנותרו לנו"

מכבי תל אביב התקשתה אתמול (רביעי) בדרך לניצחון 74:77 בראשון לציון, אך נמנעה מהפסד ויצאה מרוצה. "נראה שאף פעם זה לא קל כשאנחנו משחקים נגד ראשון בבית שלהם", אמר דייויד בלו. "אבל בסיום הצלחנו להוציא לפועל מהלכים בהתקפה, עשינו נקודות חשובות ועשינו את העצירות שהיינו צריכים בהגנה".

על המעבר מהסדרה המותחת מול פנאתינייקוס למשחקים חסרי החשיבות בליגת העל אמר בלו: "המשחק מול הגליל, הראשון אחרי הסדרה, היה קשה לפחות לי באופן אישי, להחזיר את רמת האנרגיה ואת הריכוז קצת, אבל מול ראשון הרגשתי שאני בתוך המשחק. עכשיו יש לנו שתי מטרות: פיינל פור האדריאטית וזכייה באליפות הליגה הישראלית. אין טעם לבכות על הסדרה מול פאו, היא מאחורינו עכשיו. עכשיו זה זמן ליהנות ולהתרכז מהמשחקים שיש לנו, יש שני משחקים בשבוע ואפשר לעשות דברים חיוביים, אפשר להינות גם מהשמש, חם ונעים בחוץ".

הפורוורד התייחס ליכולתו הטובה של יוגב אוחיון בסדרה מול פנאתינייקוס: "שיחקתי מול יוגב כמה שנים, וגם איתו בנבחרת, כך שאני מודע לדברים שהוא עושה ומה הוא יכול לעשות. אני לא מופתע ממנו ומהלב שהוא מציג על המגרש, ציפיתי לזה ממנו, ואני מקווה שזה גם מה שהוא מקווה לדרוש מעצמו יום אחר יום". לגבי מעמדו של תיאו פפאלוקאס אמר בלו: "לא שמעתי שום דבר שקרה איתו".

לגבי ההכנות לעונה הבאה, במכבי מעוניינים להאריך את חוזהו של יוגב אוחיון, כשלשחקן יש סעיף יציאה, אולם בקבוצה מעוניינים לשנות את תנאי החוזה ולא מן הנמנע שאוחיון יקבל שדרוג בשכר. במקביל לוחץ בלאט על ההנהלה להגיע לסיכום עם ריצ'רד הנדריקס, לאור החשיבות הרבה שהמאמן מייחס לו. המגעים עם הנדריקס חודשו ולמרות שעדיין קיימים פערים במשא ומתן בין הצדדים בקבוצה אופטימיים לגבי האפשרות שיישאר.

במועדון לא בטוחים שישאירו את סופוקליס שחורציאניטיס, ולכן גיורגי שרמדיני, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, הוא המועמד המוביל להחליפו. מכבי תל אביב תגיש לשחקן הצעה לחוזה ארוך טווח ולא מן הנמנע שהוא יצטרף בעונה הבאה. למקרה שהמשא ומתן עם שרמדיני לא ייצלח, בקבוצה ממשיכים לבדוק במקביל את מועמדותם של מספר שחקנים נוספים, ביניהם מייק באטיסט ואלכס מאריץ', שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. גם בו מקאלב ודרווין קיצ'ן סומנו על ידי הצהובים כמועמדים.

מכבי ת"א חילצה ניצחון 74:77 על ראשון לציון

בלאט הצהיר: "פפאלוקאס נשאר במכבי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully