וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מועמדותו של גיורגי שרמדיני מתחזקת

הסנטר יקבל הצעה לחוזה ארוך טווח. אליהו אחרי הניצחון בראשל"צ: "אין ספק שיש ירידת מתח". בלאט: "פפאלוקאס נשאר"

מכבי תל אביב שרדה הערב (רביעי) מותחן גדול וניצחה 74:77 בחוץ את מכבי ראשון לציון. המארחים הובילו לאורך רוב דקות המשחק, אבל התעלות של קית' לנגפורד (20 נקודות) ברבע האחרון הובילה לניצחון של האלופה. תיאו פפאלוקאס, השחקן שעמד בכותרות לפני המשחק בשל רצונו לעזוב, קיבל 23 דקות, קלע ארבע נקודות ומסר שבעה אסיסטים.

המאמן המנצח דיוויד בלאט דיבר על הניסיונות לשמור את המתח: "ההוצאה של יוגב בתחילת הרבע השלישי הייתה קשורה לאי מילוי הוראות. זה יכול להיות הוא או כל שחקן אחר. המסר של הרצינות שלי הועבר דרך דוגמה ולא דרך משהו איש. באנו בשביל לנצח את המשחק. לנו אין בכלל מה להרוויח בכל אחד מחמשת המשחקים האלה בפלייאוף העליון כי הבטחנו את המקום ראשון, אבל אני מרגיש חובה בשביל האחרים שתלויים במשחקים שלנו. אנחנו חייבים לעמוד איתנים ולתת את המשחק הכי טוב שאנחנו יכולים. יש לנו חובה ספורטיבית מעבר לצד המקצועי, המנטאלי ואולי הגאוותי, לתת את כל מה שיש לנו בשביל לשמור על איזון בליגה".

על ההכנות לעונה הבאה אמר: "אם ההנהלה תצליח לסגור את הדברים עם הנדריקס, אז מה טוב, אבל זה בטיפול ההנהלה, ואני מקווה ומאמין שזה יסתיים בטוב. לגבי דברים אחרים יש לנו מספר שחקנים עם אופציות בחוזה, שאם נרצה להמשיך איתם הם יישארו. זה לא עומד על הצוואר שלנו, אנחנו יכולים היום או מחר או ביוני להחליט. נשתדל כמה שיותר להתרכז במשימות החשובות של העונה.

"תיאו פפאלוקאס לא בא אליי ואומר שהוא רוצה ללכת הביתה. אם היה עושה זאת, הייתי מדבר אחרת. אני לא יודע מאיפה זה בא וזה לא מעניין אותי. עבורי אלו שמועות. אני לא מטיל ספק במקורות של אחרים, אבל אני לא שמעתי את זה. תיאו הוא שחקן של מכבי עד סוף העונה ואני שמח שהוא שיחק טוב היום", סיכם בלאט.

ליאור אליהו הוסיף: "המשחקים כאן בדרך כלל צמודים. השיטה הביאה אותנו למצב שהמשחקים הללו חסרי משמעות, אבל אנחנו באים לשחק על הכבוד ובשביל הסמל ואני שמח שאנחנו ממשיכים לנצח. תמיד קשה לשחק פה, אבל ידענו לתת פוש בדקות האחרונות ולצאת מנצחים. אין ספק שיש ירידת מתח, אבל יש לנו עוד מטרות מאוד חשובות - הפיינל פור של האדריאטית וגם הפיינל פור של ליגת העל. אנחנו צריכים לתפוס את עצמנו בידיים".

אפי בירנבוים: "זה לא סוד שמכבי חיים ממומונטומים, ולפעמים הם עשו סלים ממצבים טובים שלנו. זאת קבוצה שלא מספיק שאתה שולט בקצב המשחק מולה ולפעמים מומנטום אחד שלהם גומר את המשחק. ניסינו לשלוט בזה, השתדלנו מאוד אבל הרבה מאוד פעמים אין מה לעשות. חטיפת כדור והובלה להתקפה מתפרצת ואלו דברים שקשה מאוד לעצור אותם. אני לא חושב על מה היה קורה אם קרופורד היה משחק, כי מה היה קורה אם שחורציאניטיס היה משחק? אי אפשר לדבר על אלו שלא שיחקו. אלה ששיחקו, שיחקו טוב. נתנו יותר דקות לשולמן, סולומון ונסטרנקו, והרווחנו שחקנים שבבוא היום הם ייתנו את התפוקה עם יותר ביטחון".

ניצן חנוכי: "נגד מכבי אתה צריך להיות מרוכז 40 דקות, כי כל פעם שאתה מרפה הם מענישים אותך. היינו במשחק הרבה מאוד דקות וכשאיבדנו ריכוז הם ברחו. נשארנו במשחק עד הסוף, אבל זה מעודד שמשחק שני ברציפות בלי שחקן נשארנו ביכולת טובה ונתנו את האקסטרה. כרגע אנחנו לא חושבים על מה יהיה אם נפגוש את מכבי, אנחנו רוצים להבטיח את המקום השלישי ולהגיע לפיינל פור ולא מסתכלים על הגמר. מסתכלים משחק אחרי משחק, בתקווה להגיע לשם".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במכבי אינם בטוחים שישאירו את סופוקליס שחורציאניטיס, לכן גיורגי שרמדיני הוא המועמד המוביל לחזק את הקבוצה במקומו. במכבי יגישו לשחקן הצעה לחוזה ארוך טווח ולא מן הנמנע כי יצטרף לקבוצה בעונה הבאה. גם אלכס מאריץ' ודרווין קיצ'ן עדיין בתמונה. בנוסף, במכבי ממשיכים לעבוד במרץ בניסיון להאריך את חוזהו של ריצ'רד הנדריקס ובקבוצה אופטימיים לגבי האפשרות שהסנטר יישאר.

כבר במרץ פירסמנו כי שרמדיני מועמד מוביל למכבי

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully