וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "טבעי שהאוהדים מעודדים את סטאנוייביץ'"

פרטיזן בלגרד הפסידה עוד דרבי והודחה מהגביע. האוהדים קראו בשמו של המאמן המפוטר. גרנט: "אני עושה עבודה טובה"

פרטיזן בלגרד לא תשחזר העונה את הדאבל מאשתקד. אברהם גרנט ושחקניו נוצחו גם במשחק הגומלין 2:0 מול הכוכב האדום והודחו בשלב חצי הגמר לאחר הפסד בתוצאה זהה במשחק הראשון. עבור הכוכב האדום היה זה ניצחון חוץ ראשון בדרבי מאז מאי 2007, ו-30,000 הצופים שבאו לדחוף את פרטיזן לא אהבו את זה.

על פי דיווחים בסרביה, הקהל קרא שוב ושוב בשמו של המאמן אלכסנדר סטאנוייביץ', שפוטר מתפקידו לפני מינויו של גרנט, ואף חלקם השליכו חפצים לעברו של גרנט. כשהישראלי נשאל על כך במסיבת העיתונאים, הוא סירב להתייחס אך מיד החמיא לקהל: "האוהדים נהדרים. הם תומכים בקבוצה ונורמלי שהם אוהבים את המאמן הקודם כי הוא עשה עבודה טובה. העבודה שלי היא לדחוף את הקבוצה קדימה ואני חושב שאני עושה אותה טוב מאוד".

על המשחק אמר גרנט: "הכוכב האדום בגמר אחרי ניצחון גדול. הם שיחקו טוב, אבל אפקט המשחק הראשון השפיע. במחצית הראשונה שיחקנו כמו שתכננו, אבל נתקלנו בבעיית ניצול מצבים. כמו במשחק הראשון, יצרנו הרבה מצבים והחמצנו. במחצית השנייה לקחנו יותר סיכונים כי תיקו לא היה טוב לנו. כשהשחקנים שלנו יצאו קדימה, הם ניצלו את זה וכבשו את הראשון ואחר כך היה קשה. איבדנו כדור ואיפשרנו להם לכבוש את השני".

המאמן המנצח רוברט פרוסינצ'קי אמר: "מבחינה טקטית זו הייתה הופעה בוגרת של הקבוצה שלי. הגיע לנו לנצח בתום משחק מצוין באווירה לא פשוטה. נהדר לנצח את היריבה במגרשה. פרטיזן שיחקה מצוין, אבל אנחנו היינו טובים יותר".

פרטיזן בלגרד שוב הפסידה בדרבי לכוכב האדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully