וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אברהם גרנט שוב הפסיד בדרבי של בלגרד

פרטיזן נוצחה 2:0 במגרשה הביתי בידי הכוכב האדום, והודחה בחצי גמר הגביע. רוסיה: נאתכו (90 דקות) וקאזאן עלו לגמר

אברהם גרנט ספג הערב (רביעי) הפסד שני ברציפות בדרבי הגדול של סרביה, כשקבוצתו פרטיזן בלגרד נוצחה במגרשה הביתי 2:0 בידי היריבה המושבעת הכוכב האדום, שניצחה 0:4 בסיכום שני המשחקים ועלתה לגמר הגביע. היה זה הפסד ביתי ראשון של פרטיזן לכוכב האדום מאז מאי 2007, ומאז היא גם לא הפסידה ליריבתה פעמיים ברציפות. אחרי הדאבל בעונה שעברה, פרטיזן כבר איבדה תואר אחד ותנסה לשמור על האליפות, כשהיא מוליכה בשמונה נקודות את הטבלה.

הפתיחה דווקא הייתה של פרטיזן, שכבר בדקה הרביעית כמעט כבשה עם כדור שנעצר בקורה. אלא שההגנה של הכוכב האדום עשתה את העבודה, גררה את המארחים למשחק עצבני ובדקה ה-63 גם עקצה עם שער של דרקו לאזוביץ'. גרנט ניסה לחזור עם חילופים התקפיים, אך בדקה ה-80 היה זה כריסטיאן בורחה שסגר עניין וסידר לכוכב האדום עלייה חלקה לגמר.

* ביברס נאתכו עלה הערב עם רובין קאזאן לגמר הגביע הרוסי. קשר נבחרת ישראל שיחק 90 דקות בניצחון הדרמטי 0:2 על רוסטוב, כששני השערים של קבוצתו הובקעו בתשע הדקות האחרונות. בדקה ה-81 היה זה הבלם האיטלקי שכבש אחרי שככל הנראה השתלט על הכדור בעזרת היד. שתי דקות לאחר מכן כדור של כריסטיאן אנסלדי הוסט פנימה על ידי מגן רוסטוב איגור סמולניקוב. עבור קאזאן מדובר בגמר שני בהיסטוריה, אחרי שהפסידה במעמד זה ב-2009. גמר הגביע ייערך ב-9 במאי ביקטרינבורג ושם תפגוש קאזאן את דינמו מוסקבה החזקה, שגברה בחצי הגמר השני 1:2 על וולגה ניז'ני נובוגרד. דני בונדר לא נכלל בסגל המפסידה.

* משה אוחיון ולוצרן עלו לגמר הגביע השוויצרי לאחר ניצחון 0:1 על סיון. הקשר הישראלי פתח בהרכב והוחלף במחצית. אדריאן ווינטר כבש את שער הניצחון כבר בדקה השמינית. היריבה בגמר תהיה המנצחת בין ווינטרטור, האקסית של אוחיון, לאלופה באזל. השתיים ייפגשו ביום ראשון.

* אומוניה ניקוסיה עשתה צעד גדול לעבר גמר הגביע הקפריסאי לאחר שהביסה במגרשה 0:3 את אתניקוס אכנאס במשחק הראשון מבין שניים. הגומלין יתקיים ב-2 במאי. מרגאסה (38) ורו סלאטיץ' (57) וגאורגיוס אפרם (83) כבשו את השערים. יובל שפונגין שיחק 90 דקות, דדי בן דיין לא שותף.

(עדכון ראשון: 18:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully