וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אליצור רמלה עלתה לגמר הפלייאוף

קבוצתו של עדן ענבר ניצלה איבוד של קלארק 5 שניות לסיום, ניצחה 59:60 את רמה"ש והשלימה 1:3 בסדרה. אשדוד מחכה

איזו דרמה ענקית התחוללה הערב (רביעי) בחצי גמר הפלייאוף לנשים, בסיומה השלימה אליצור רמלה ניצחון 1:3 בסדרה מול א.ס רמת השרון והעפילה לגמר שם מחכה לה מכבי אשדוד. רמלה ניצחה בבית 59:60, כשהיא מנצחת ממש בשניות הסיום, ועתה היא תנסה להשלים את המשימה מול מחזיקת הגביע הטרייה.

ג'יה פרקיניס דווקא פתחה טוב את המשחק עבור שחקניותיה של אוסטפלד והוליכה אותן ליתרון ברבע הראשון, אלא שאז נתקעה רמת השרון על 10 נקודות בלבד ברבע השני, מה שסייע לטנישה רייט וחברותיה להוביל את רמלה ליתרון 28:32 במחצית.

האורחות לא הרימו ידיים ופתחו בסערה את הרבע השלישי: ריצת 2:12 של ריד והולט החזירה את היתרון לידי רמת השרון, אבל המארות שוב חזרו לתמונה. פרקינס עם ארבע נקודות רצופות העלתה את רמת השרון ל-4, שתי דקות לסיום, ולאחר שגם את היתרון הזה איבדו האורחות, קבעה פרקינס יתרון נקודה לזכות קבוצתה, 20 שניות לסיום.

האריס החטיאה, ושש שניות לסיום קיבלה רמת השרון את הכדור כשהיא מובילה. אלא שאז התחיל מחול הטעויות שלה, כשקלראק מסרה את הכדור היישר לידיה של רייט, שרצה לליאפ קל. פרקינס ניסתה להציל את המולדת ורשמה גג ענק, אבל סלווין מצאה בכדור חוץ קליל את רייט בצבע, ועם סל ועבירה עלתה רמלה ליתרון שניה וחצי לסיום, ורייט החטיאה במתכוון את הזריקה הנוספת. רמלה עולה לגמר.

רייט הוליכה את קלעיות רמלה עם 21 נקודות כשהאריס מסייעת לה עם 11 נקודות ו-14 ריבאונדים. את רמת השרון הוליכה ג'יה פרקינס עם משחק נהדר של 24 נקודות ו-8 ריבאונדים שכאמור לא הספיקו.

מכבי אשדוד מחכה בגמר

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully