וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד העפילה לגמר הפלייאוף

הבנות של עדני דגן השלימו סוויפ נהדר על מ.כ. הבקעה וניצחו 54:74 בדרך למפגש עם אליצור רמלה או רמת השרון בגמר

מכבי אשדוד עשתה הערב (שני) צעד חשוב בדרך לזכייה באליפות מדינה היסטורית ואולי בהשלמת דאבל. הקבוצה של עדני דגן השלימה סוויפ בסדרת חצי גמר הפלייאוף מול מ.כ. הבקעה עם 0:3 בזכות ניצחון ביתי 54:74 שהזניק את הקבוצה לסדרת הגמר. אשדוד, שבשנה שעברה הפסידה את האליפות לאליצור רמלה, תפגוש את רמלה או רמת השרון, שהסדרה ביניהן נמצאת במצב של 1:2 לאלופה.

הבקעה, שאיבדה את יתרון הביתיות בשבוע שעבר באולם לידר בגני תקווה אחרי שהפסידה 63:51, פתחה רע גם את המשחק השלישי בסדרה וירדה בפיגור 21:14, בדקות שבהן דנה יהלומי הייתה היחידה בבקעה שתיפקדה. גם ברבע השני אשדוד נתנה את הטון, כשבריטני דנסון ותמרה יאנג היו הבולטות בשורות אשדוד בדרך ליתרון 24:38 במחצית.

הבקעה עוד ניסתה להתקרב וצימקה לעשר הפרש (42:32) אחרי נקודות מהקו של ניישיה סטיבנסון, אבל דנסון ושלשה ענקית של פלנט פירסון דאגו לשמור על יתרון דו ספרתי בדרך ל-45:61 בסיומו של הרבע. הבקעה פתחה בצורה איומה את הרבע האחרון וקלעה ארבע נקודות בלבד בשבע וחצי הדקות הראשונות. אשדוד ניצלה זאת כדי לברוח ולסגור את הסיפור.

את הקלעיות של אשדוד הובילה דנסון, שסיימה עם 19 נקודות ושבעה ריבאונדים. לצידה בלטו גם יאנג (18 נקודות) ופירסון (11). בבקעה הקלעית המצטיינת הייתה ג'נה סמית', שקלעה 11 נקודות.

ליגת נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully