וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לשחקנים: חמש נקודות על ניצחון ומענק הישארות

11.4.2012 / 15:46

אחרי הדרמה בביה"ד, נשיא מכבי פ"ת ניסה לשקם את הקבוצה באסיפה. גורם: "אין לנו בעיה לשלם, אבל חייבים להישאר"

יממה אחרי הדרמה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, במכבי פתח תקוה מנסים לשקם את הקבוצה באמצעות שינוי בהסכמים שנחתמו עם השחקנים בתחילת העונה. נשיא המועדון עמוס לוזון שוחח היום (רביעי) עם שחקני הקבוצה והודיע להם כי הוא מגדיל את הבונוסים על ניצחונות בחוזים שלהם, עד תום העונה. לפי ההודעה, שחקני הקבוצה יקבלו כעת חמש נקודות עבור ניצחון ומענק הישארות, וזאת למרות שהסעיפים הללו לא נכללים בחוזים של רוב השחקנים.

לוזון הגיע לאימון ואמר לשחקנים: "אנחנו צריכים להמשיך ולא להרים ידיים. אין לנו ברירה. אתן לכם עכשיו חמש נקודות בחוזה במקום שלוש, כי אני רוצה לתגמל אם תשקיעו. החלטתי לתת לכם גם מענק הישארות, למרות שאין לאף אחד מכם את זה בחוזה. ניגש ערעור ונחכה לראות מה קורה. צריך לעשות את העבודה ביום שני".

במועדון ביקשו מהשחקנים להמעיט בראיונות בתקשורת עד יום ראשון בערב. שחקן בקבוצה אמר: "זה מראה עד כמה במועדון רוצים להישאר בליגה ולחוצים מהמצב. אנחנו מקבלים משכורות באיחור, אבל יש כאן אנשים עם לב ונשמה ועם זה נישאר בליגה".

כפי שפורסם מוקדם יותר, הבוקר הגיש עו"ד מורן מאירי ערעור לבית הדין העליון, בו תבקש הקבוצה לבטל את עונש הפחתת הנקודות, או לדחות אותו לעונה הבאה. גורם בקבוצה אמר: "אם בית הדין יתחשב וידחה את העונש לעונה הבאה, זה עונש שמתקבל על הדעת. לקחו לנו את דני פרדה וכבר הודחנו מהגביע, כמה אפשר להתעלל בנו?".

מכבי פתח תקוה הגישה ערעור על העונש

שלוש נקודות הופחתו ממאזנה של מכבי פתח תקוה

אורי אוזן זקוק לניתוח ועשוי לפרוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully