וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אורי אוזן זקוק לניתוח ועשוי לפרוש

10.4.2012 / 22:30

מגן הקבוצה שהתבשר כי הוא סובל מפריצת דיסק נדירה: "הרופא אמר שיש לי הרבה מזל. סיכוי גבוה מאוד שאפרוש"

בצד הפחתת הנקודות הדרמטית שספגה הערב (שלישי) מכבי פתח תקוה, קיבלה הקבוצה עוד בשורות קשות, כשבתום הבדיקה שעבר מגן הקבוצה אורי אוזן, הודיעה מכבי פתח תקוה כי אין מנוס אלא לנתח את המגן וייתכן כי הוא ייאלץ לפרוש כבר עכשיו מפעילות. הסיבה: אוזן סובל, כפי שהעריכו הרופאים קודם לכן, מפריצת דיסק נדירה שעשויה לסכן אותו אם ימשיך לשחק כדורגל. בימים הקרובים יעבור המגן בדיקה נוספת ולאחריה הוא צפוי לעבור ניתוח. "הרופא אמר שיש לי הרבה מזל, אני מקווה שאוכל לשחק עם הבת שלי טניס", אמר אוזן לאחר שיצא מהבדיקה. "הסיכוי שאפרוש גבוה מאוד".

בפתח תקוה ביקשו להמתין להחלטה הסופית של הרופאים לפני שיחליטו להגיב באופן רשמי. יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה אמרו הערב: "הפרישה של אוזן היא מכה קשה למועדון בעיקר עכשיו, כשאנחנו מסובכים במאבקי התחתית. ידענו שהמצב חמור ולכן הוא החסיר משחקים העונה, אבל לא שיערנו שהוא ייאלץ לעבור ניתוח. יש לנו שחקנים מוכשרים ואנחנו בטוחים שהם ישלימו את החסר". אוזן יגיע מחר כדי לשוחח עם המאמן משה סיני ויודיע לו כי עליו לעבור ניתוח וייתכן שיפרוש.

אוזן, 33, גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה והספיק לעבור גם במכבי חיפה (איתה זכה באליפות), הפועל פתח תקוה, הפועל כפר סבא ומ.ס אשדוד לפני שהגיע למכבי פתח תקוה במהלך 2010. ברזומה שלו 346 הופעות בליגה הבכירה וארבע הופעות בנבחרת ישראל.

העונש של מכבי פ"ת: הפחתה של 3 נקודות

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully