וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: ”בית הדין התעלם מביקור עמוס לוזון את חטיב”

11.4.2012 / 9:38

מכבי פתח תקוה הגישה ערעור שבו נכתב: ”אין פרופורציות עם ענישת הפועל חיפה. הבענו חרטה”. הדיון נקבע ליום ראשון

מכבי פתח תקוה הגישה הבוקר (רביעי) באמצעות עו"ד מורן מאירי בקשה לערעור בפני בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. הדיון יתקיים ביום ראשון הקרוב, עוד לפני המשחק מול הפועל באר שבע, שיתקיים ביום שני. הבקשה לערעור הגיעה לידי וואלה! ספורט, ובה נכתב בין היתר: "בית הדין התעלם מטיעונים שהובאו בפניו לפיהם כאשר מענישים פרט (גניש וממן, אותו אין עניין להעמיד לדין) אין להחמיר בענישה של קבוצה. למכבי פתח תקוה גיליון הרשעות כמעט נקי ואין זה דומה למקרים של הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. בטח שזה לא דומה לעניין הפועל פתח תקוה, שהוענשה אוטומטית עקב פירוק בתחילת העונה ולא בשלב קריטי של סיום עונה במאבקי ירידה".

"בנוסף, התעלם בית הדין מהתנהגות מכבי פתח תקוה לאחר האירוע", נכתב עוד, "ביקור השחקן עלי חטיב בבית החולים על ידי עמוס לוזון, גינוי האירוע, התנצלות של כל מי שהעיד בבית הדין מטעם מכבי פתח תקוה והבעת חרטה, השעיה מיידית של האחראים. בדברים אלה היה על בית הדין להתחשב אולם הוא התעלם מהם. אין פרופורציה בין ענישת השחקנים של הפועל חיפה אשר הוכח כי התחילו וליבו את המהומה לבין העונש הכבד שהוטל על מכבי פתח תקוה, ובעניין זה, נזכיר כי הפועל תל אביב הוענשה בהפחתת נקודות עקב התנהגות הקהל אבל גם שחקניה הורחקו לתקופות ממושכות".

"אנו מבקשים ביטול העונש של הפחתת נקודות", נכתב בסיכום הדברים, "לא ייתכן שהיורדת תיקבע על ידי בית הדין על אף שניצחה במשחק המכריע הזה. במידה והבקשה לא תתקבל, אנו מבקשים לדחות את מתן העונש לעונה הבאה".

בעניין אחר: כפי שפורסם אתמול, תובע ההתאחדות לכדורגל עשוי להגיש בקשת ערעור לגבי העונש שספגה הפועל חיפה. אם זה יקרה, עשוי בית הדין העליון לדון בהפחתת נקודות לאדומים. האפשרות הזאת נראית סבירה לנוכח ההמלצה שהגיש התובע במהלך הדיון להטיל עונש דומה על הפועל חיפה, שלא זכתה בהפחתת נקודות ובית הדין החליט להקל עימה. בהחלטת הדיינים אמש נכתב: "נבקש לציין כי בניגוד לעמדת התובע הנכבד של ההתאחדות, אין סימטריה בין חומרת המעשים אשר נעשו על הקבוצות, גם אם סעיפי האישום זהים".

עוד בנושא ההחלטה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully