וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ליאונל מסי ניפץ שיא היסטורי נוסף

הכוכב כבש את שערו ה-28 במשחקי הבית ושבר שיא בן 51 שנה. במועדון התגאו: "סיימנו עם 10 שחקני בית מול חטאפה"

0:4 משכנע על חטאפה אמש (שלישי) בקאמפ נואו, צימק את הפער של ברצלונה מריאל מדריד לנקודה בלבד בפסגת הטבלה הספרדית וכעת הבלאוגרנה מתפללים שהיריבה הניצחת שלהם תאבד נקודות הערב בדרבי נגד אתלטיקו מדריד.

בברצלונה הקדישו את המשחק ואת הניצחון לשחקן הקבוצה אריק אבידל, שעבר אתמול השתלת כבד ויצא מחדר הניתוח אחרי תשע שעות. בדקה ה-22 האוהדים בקאמפ נואו החלו לעודד אותו למשך דקה (אבידל לובש את החולצה עם הספרה 22) ואחרי המשחק פפ גווארדיולה אמר: "לפני העלייה למגרש אמרו לנו שהניתוח שלו הסתיים ושב-48 השעות הקרובות נדע מה המצב. זה היה יום מיוחד בשבילנו כי ידענו שהוא בבית החולים".

על המצב בטבלה ועל הקרבה המחודשת לריאל, אמר גווארדיולה: "עשינו מה שהיינו צריכים לעשות, אבל אין לנו מה לעשות בכל הנוגע לשאר. היה לנו משחק טוב ומה שנותר לנו עכשיו זה להתרכז במשחקים הבאים, בעיקר במשחקי החוץ".

גווארדיולה רשם אתמול את ניצחון הליגה ה-112 שלו כמאמן ברצלונה והשתווה לפרנק רייקארד במקום השני בהיסטוריה של המועדון, אם כי אחוזי ההצלחה שלו טובים בהרבה מאלו של ההולנדי: 76.8 לעומת 56.9. יוהאם קרויף עדיין במקום הראשון בכמות ניצחונות בליגה עם 183 וכ-56 אחוזי הצלחה. ב-146 המשחקים שלו על הקווים של ברצלונה, גווארדיולה הפסיד 10 פעמים בלבד ומאזן השערים של הקבוצה עומד על 103:392.

ליאונל מסי, שהבקיע אחד ובישל שניים נוספים במשחק, שבר שיא נוסף בשרשרת השיאים שלו העונה, כשחגג שער מספר 28 העונה במשחקי הבית בליגה. בכך ניפץ הארגנטינאי את שיאם של טלמו סארה (אתלטיק בילבאו, 1950/1) ובלטסאר (אתלטיקו מדריד, 1988/9) שנעצרו על 27. כריסטיאנו רונאלדו, אגב, היה קרוב לשיא בעונה שעברה כאשר הבקיע 26 מ-40 שעריו בסנטיאגו ברנבאו.

אגב, אוהדי הקבוצה היו מאוד גאים אתמול כשהחל מהדקה ה-84, אז מארק מוניאסה החליף את חאבייר מסצ'ראנו, היו על הדשא לא פחות מ-10 שחקני בית של הקבוצה, כשאלכסיס סאנצ'ס שהבקיע פעמיים הוא היחיד שלא עבר במחלקת הנוער. מוניאסה אמר בסיום: "זה כבוד גדול. אני מקווה שיום אחד נוכל גם לסיים את המשחק עם 11 שחקני בית".

(עדכון ראשון: 8:26)

ברצלונה הביסה את חטאפה 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully