וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חילוקי דעות ראשונים בין טביב לשירזי

המאמן מעוניין להחתים מספר שחקנים לעונה הבאה שעלותם גבוהה, אך נתקל בסירוב מצד הבעלים. משה אבוטבול מתקרב

שריקת הסיום אתמול (שלישי) שבישרה להפועל תל אביב על העפלתה לחצי גמר גביע המדינה על חשבונה של מכבי נתניה (0:1) גרפה לא מעט חיוכים במועדון האדום, וישנם כאלה שאף טענו כי שמחה כזו לא זכורה כמעט העונה כלל בקבוצה. למרות זאת, ישנם חילוקי דעות ראשונים בין הבעלים אלי טביב למאמן ניצן שירזי. אתמול הדגישו מקורבים למועדון כי הבעלים יותר ממעוניין למכור את הקבוצה בסיום העונה, למרות ההכחשות הגורפות בעניין מצד הנהלת המועדון, ולכן תקציב הקבוצה אמור לרדת משמעותית בעונה הבאה.

מהסיבה הזו, שירזי, שמניותיו עלו לאחרונה ומקבל שבחים רבים על תפקודו בקבוצה תחת הניהול ששרר במועדון והסגל המקוצר, ממש לא נח על זרי הדפנה ועסוק בתכנון העונה הבאה. בימים האחרונים התייעץ המאמן עם מקורביו ואף חשף בפניהם כי הוא מעוניין לרכוש לעונה הבאה את תומר סוויסה, דן איינבינדר ומשה אבוטבול. המאמן החל ללחוץ על הנהלת הקבוצה ואף שוחח עם שני שחקני רמת השרון. באותן שיחות עם מקורביו, סיפר המאמן כי הוא מאוכזב מהעובדה שטביב לא מוכן להשקיע כספים גדולים ברכישת שחקנים לעונה הבאה. נכון לעכשיו, מבין השחקנים הללו ועוד מועמדים שעלו על הפרק, השחקן הקרוב ביותר לקבוצה הוא אבוטבול, זאת בשל היותו שחקן חופשי בקיץ, לעומת סוויסה ואיינבינדר שאמורים לעלות כמה מאות אלפי דולרים למועדון.

מעבר לכך, למרות הסיכום בין שירזי לטביב, ישנם עדיין פערים קטנים על החוזה שאמור לחתום המאמן, אך גורמים במועדון לא ממש מייחסים לכך חשיבות וטענו כי אם טביב יישאר בעונה הבאה, שירזי יחתום על החוזה. אגב, עם עוזרו שביט אלימלך בהנהלת הקבוצה עדיין לא ישבו למשא ומתן.

בהפועל תל אביב חוששים מעזיבה המונית

אלא שבכך לא מסתיימת הבעיה של שירזי. בהפועל תל אביב מסמנים מספר שחקנים שיעזבו את המועדון בקיץ, ואף הקבוצה עשויה להיבנות כמעט מחדש. אחד השחקנים המעניינים לקראת העונה הבאה הוא בוריס קליימן, שוערה השני המצוין של הקבוצה. קליימן קיבל הבטחה מהפועל תל אביב כי בעונה הבאה הוא ישמש כשוער הראשון של המועדון, זאת לאור הסבירות הגבוהה שאפולה אדל יעזוב את האדומים בקיץ. אם הדברים לא יסתדרו, קליימן יבקש להיות מושאל בעונה הבאה לקבוצה אחרת בליגת העל עד סיום חוזהו בקבוצה בעונה הבאה.

מלבד קליימן, גם החלוץ מהראן לאלה יחפש בקיץ קבוצה אחרת. כמו החלוץ, גם הקשר סלים טועמה שמסיים את חוזהו, נוסא איגייבור שעתידו המקצועי יוכרע בקרוב, אביחי ידין שלוטש את עיניו לאירופה ומכוון לספרד, שי אבוטבול שעתידו במועדון לוט בערפל, גל שיש שמסיים חוזה ועמרי קנדה שמחפש קבוצה באירופה לעבור אליה. לצד הרשימה הארוכה נמצאים גם מירקו אורמוש, שאמור להיכנס למשא מתן עם הקבוצה, מרקו שולר וביוואן פרנסמן שנכון לעכשיו אמורים לעזוב, טוטו תמוז ששוב ינסה את לחתום בקבוצה באירופה, עומר דמארי שמספר קבוצות באירופה לוטשות עיניים לכיוונו, ואף הקפטן וואליד באדיר, שיחליט בסוף העונה אם הוא ממשיך לעונה נוספת.

בצד המקצועי, נרשמה כאמור שביעות רצון רבה מההעפלה לחצי הגמר. "יש אווירה של צוות ושל ביחד בקבוצה על המגרש ומחוצה לו", אמר אחד מגיבורי הניצחון יגאל אנטבי בסיום המשחק. "אני מאמין שלמרות החסרונות בסגל, אפשר לסיים במקום השני ולזכות בגביע". בכלל, שחקני הפועל תל אביב יצאו מאושרים מהקופסה וחלקם אף זקף את הקרדיט לשירזי ואלימלך על השינוי החד שעשו באווירה בתוך חדר ההלבשה של הפועל תל אביב. פרט לכך, אדל ואנטבי זכו למחאמות רבות מצד חבריהם לקבוצה על משחק ההקרבה שהציגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully