וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "מאמין שיהיה גביע שלישי ברציפות"

מאמן הפועל ת"א כבר חולם אחרי ההעפלה לחצי הגמר : "לב ואופי עשו את ההבדל". אלרואי כהן: "השער יחזיר לי ביטחון"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות לא מוותרת בקלות על התואר. שער ענק של אלרואי כהן בדקה ה-59 סידר להפועל תל אביב ניצחון 0:1 על מכבי נתניה בקופסה. האדומים הצליחו לשמור על היתרון בדקות האחרונות למרות הרחקתו של מירקו אורמוש בדקה ה-78. נתניה, שחלמה על חצי גמר רביעי בחמש השנים האחרונות, תנסה להשיג את הכרטיס לאירופה דרך הפלייאוף העליון.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עלייה לחצי גמר הגביע. ברני ארדוב
סיבה למסיבה. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

המאמן המנצח ניצן שירזי הילל את שחקניו בסיום: "קיבלתי אופי מהשחקנים שלי. לבוא לקופסה ולנצח את מכבי נתניה בתקופה שהיא נמצאת זה בהחלט מראה על אופי. מעבר לטקטיקה, לב גדול ואופי גדול עושה את ההבדל ואני שמח שהם עשו את זה. נתניה היו קרובים, היינו בנחיתות מספרית אבל אני שמח שהמזל היה איתנו בסוף. עולים שלב וזה הדבר הכי חשוב. הדברים שהמועדון הזה חווה הם לא פשוטים אבל אנחנו משאירים הכל מאחור כשמתחיל המשחק, וזה דבר גדול מה שהשחקנים שלנו עושים. היתה לנו תקופה קשה אחרי הדרבי שכולם אמרו שאנחנו גמורים ומפורקים. אני מאמין שיהיה גביע שלישי ברציפות".

כובש שער הניצחון אלרואי כהן הוסיף: "אני שמח כל כך שהשער הזה הגיע במעמד כל כך חשוב ובמגרש כל כך קשה. אין מאושר ממני. זה מחזיר לי ביטחון, הרגשתי טוב במשחקים האחרונים מבחינת יכולת אבל שער תמיד נותן שתי דרגות של ביטחון. לקחתי את הכדור, ראיתי שהכל נפתח והחלטתי לבעוט ואני מאושר שזה נכנס. הקהל שלנו היה מדהים היום, זה נותן לנו דחיפה ענקית".

המאמן המפסיד ראובן עטר סיכם: "הפעלנו לחץ מאוד מאסיבי, וחבל, היינו יכולים לכבוש. אני מרוצה מהשחקנים שלנו, הם עשו עבודה טובה הערב אבל זה הגביע- אתה טועה ואתה משלם. המחצית הראשונה היתה של מאבקים, לא של כדורגל. לא היו מצבים לשני הצדדים. במחצית השניה הם פתחו טוב, ואז לקחנו את ההובלה, אבל הם הצליחו לכבוש. אחר כך השתלטנו על המשחק, ייצרנו מצבים, שיחקנו נכון, אבל לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully