וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלאגה עלתה למקום השלישי

איסקו, סנטי קאסורלה ורוד ואן ניסטלרוי כבשו ב-0:3 על ראסינג סנטאנדר וחלפו על פני ולנסיה ולבנטה. ליגת האלופות קרובה

ולנסיה אמנם השיגה אמש (ראשון) נקודה מחמיאה ומרשימה עם 0:0 מול ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, אך הערב איבדה את המקום השלישי לטובת מלאגה. הקבוצה של מנואל פלגריני לא נתנה למעידה מול בטיס בשבוע שעבר להסיט אותה מדרכה, וחזרה למסלול הניצחונות עם 0:3 ביתי על ראסינג סנטאנדר. כעת מלאגה עם 50 נקודות במקום המוליך לליגת האלופות ללא צורך במוקדמות, כאשר ולנסיה רביעית עם 49 ולבנטה עם 48.

האורחים מקנטבריה, שנמצאים במקום הלפני אחרון ומרוחקים שבע נקודות מחוף מבטחים, קיוו להשיג ניצחון ראשון זה שלושה חודשים ולגבור על מלאגה אחרי ארבעה הפסדים רצופים במפגשים הישירים. אלא שכבר בדקה הרביעית פרנסיס האורח הורחק לאחר שהיה המגן האחרון וביצע עבירה ברחבה על סלומון רונדון. סנט קאסורלה ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה, אבל מריו עצר. בדקה ה-22 השוער כבר לא יכול היה להושיע, כשאיסקו הצעיר קיבל כדור מהמגן השמאלי נאצ'ו מונריאל וסובב באומנות לחיבורים מ-14 מטרים.

מלאגה המשיכה לסכן ללא הרף את שערו של מריו, שעמד בפרץ עד שנפצע והוחלף בדקה ה-48. טוניו הוותיק פצוע, וכך מי שנכנס אל בין הקורות היה דני סוטרס, השוער השלישי בן ה-21 של ראסינג, שבדקה ה-64 ספג מרגלי קאסורלה. שחקן נבחרת ספרד כיפר על החטאת הפנדל עם שערו השביעי העונה, ורוד ואן ניסטלרוי עלה מהספסל כדי להשלים את החגיגה עם נגיחה לרשת בדקה ה-84. מלאגה בדרך הנכונה לקראת הופעה היסטורית בליגת האלופות.

רוד ואן ניסטלרוי שחקן מלאגה. רויטרס
אחרי חצי שנה, כבש שער במשחק ביתי. רוד ואן ניסטלרוי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully