וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "מתנצל בפני מנצ'סטר סיטי ומאנצ'יני"

החלוץ מבכה את ההרחקה מול ארסנל: "ממש מצטער. לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה, נדבר עם הקבוצה ונראה"

על אף ההפסד הכואב לארסנל שסייע למנצ'סטר יונייטד לפתוח פער של 8 נקודות בצמרת הפרמיירליג, התקשורת האנגלית עוסקת ביממה האחרונה בעיקר בשחקן אחד של מנצ'סטר סיטי: מריו באלוטלי. החלוץ האיטלקי הורחק אמש (ראשון) מול התותחנים לאחר שספג כרטיס צהוב שני טפשי עם עבירה גסה על בקארי סאניה, וזאת לאחר שפגע בחריפות גם באלכס סונג בעבירה שנעלמה מעיניו של השופט.

רוברטו מאנצ'יני כבר הביע באופן פומבי את זעמו על החלוץ והבהיר כי המשחק אמש היה ככל הנראה האחרון של באלוטלי במדים התכולים, והערב הגיע תורו של מאמן נבחרת איטליה להגיב להתנהגות של השחקן המוכשר והבעייתי. באנגליה טוענים כי באלוטלי התקשר היום לצ'זארה פראנדלי הביע את התנצלותו על אירועי המשחק מול ארסנל, הודה כי ביצע טעות אך טען כי לא חשב שהעבירות היו חמורות במיוחד לפראנדלי זה לא הספיק, מאמן האזורי דרש כי החלוץ יתנצל באופן פומבי, ובשעות הערב באולטלי אכן עשה כך.

"אני ממש מצטער על מה שקרה, על האכזבה שגרמתי למנצ'סטר סיטי, ובמיוחד לרוברטו מאנצ'יני, אותו אני מאוד מכבד ואוהב", אמר באלוטלי. "בנוגע לעתיד שלי, נראה בסיום העונה. נדבר עם המועדון ונחליט". טרם ההתנצלות הפומבית צצו ספקולציות לפיהן פראנדלי עלול להשאיר את החלוץ מחוץ לסגל ליורו 2012 בשל התנהגותו, לאחר שכבר הושעה מסגל האזורי כשדרך על סקוט פארקר לפני כחודשיים. על כך אמר באלוטלי: "אני מאוד רוצה לשחק בנבחרת, כבר החמצתי משחק אחד בגלל דבר רע שעשיתי, ואני לא רוצה שזה יקרה שוב".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully