וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי סיימה ב-1:1 בלבד עם פולהאם

למפארד חגג שער ליגה 150, אך דמפסי השווה (82) והבלוז רחוקים 2 נקודות מניוקאסל וטוטנהאם שצמודות במקום הרביעי

הקצב המסחרר בליגה האנגלית נמשך, כשהמחזור ה-33 יצא כבר היום (שני) לדרך ובמוקד הקרבות על הכרטיסים לליגת האלופות. טוטנהאם לא הצליחה לעקוף את יריבתה המושבעת ארסנל כשהפסידה במפתיע 2:1 לנוריץ', וראתה את ניוקאסל נצמדת אליה עם 0:2 חשוב על בולטון, כולל שער מבריק של חאתם בן ארפה. צ'לסי היתה יכולה להשתוות גם היא למקום הרביעי, אך איבדה יתרון בקרייבן קוטג' וסיימה ב-1:1 בלבד עם פולהאם.

שחקן ניוקאסל חאתם בן ארפה. GettyImages
מבצע אישי מבריק. חאתם בן ארפה/GettyImages

פולהאם - צ'לסי 1:1

על אף שניצח ביום שבת את וויגאן, הפתיע הערב רוברטו די מתאו כשביצע לא פחות משישה שינויים בהרכב הבלוז. בין היתר, בחר המנג'ר האיטלקי להשיב להרכב את פרנק למפארד וג'ון טרי הפצועים וכן את פרננדו טורס וסלומון קאלו לחוד, כשחואן מאטה קיבל מנוחה די נדירה. אלא שגם השינויים הרבים לא אפשרו לצ'לסי להשיג שלוש נקודות יקרות, שהיו מצמידות אותה לטוטנהאם וניוקאסל במקום הרביעי, וכעת הבלוז רחוקים שתי נקודות מהכרטיס לליגת האלופות.

פולהאם פתחה טוב יותר, ולא היתה רחוקה מלעלות ליתרון, והעזרה של צ'לסי הגיעה מכיוונו של השופט. בדקה ה-44 הצביע מארק קלטנברג לנקודה הלבנה לאחר שקאלו ספק הוכשל ברחבה על ידי דני מרפי, ואת הפנדל בעט פרנק למפארד פנימה כדי לחגוג שער 150 בפרמיירליג. הישג מצוין לקשר הוותיק, אלא שפולהאם, שהגיעה למשחק אחרי 0:3 גדול על בולטון במחזור הקודם, יצאה קדימה, ובדקה ה-82 גם באה על שכרה. דמיאן דאף הגביהה כדור מאגף שמאל, קלינט דמפסי הלוהט התרומם מצוין ונגח כדור שפגע בשחקן הגנה, הטעה את פטר צ'ך ונכנס פנימה. זה נגמר ב-1:1, ממש כמו במפגש הראשון העונה בין שתי הקבוצות, וגם אז היה זה האמריקאי המצוין שכבש את השוויון.

טוטנהאם - נוריץ' 2:1

אחרי שניצחו רק פעם אחת בשבעת משחקיהם האחרונים ושישה ימים לפני חצי גמר הגביע מול צ'לסי, התרנגולים המשיכו במגמה השלילית עם הפסד ביתי מביך נגד נוריץ' נטולת הדאגות. הארי רדנאפ עשה שישה שינויים בהרכב ובין היתר הכניס את ג'ק ליברמור במקום סקוט פארקר הפצוע, אך בדקה ה-13 נקלע לפיגור בעקבות קומידה של טעויות בהגנה שהובילו לשער של אנתוני פילקינגטון.

שתי הקבוצות המשיכו לשחק התקפי וליצור מצבים, ובדקה ה-33 ליברמור בישל בכדור עומק מצוין לג'רמיין דפו, שהקפיץ בקלילות מעל השוער וחגג את השוויון. דווקא כשנראה היה כי טוטנהאם תדע להכריע את המפגש, אליוט בנט האורח הפציץ לחיבורים בדקה ה-66 וקבע את תוצאת המשחק המפתיעה. התרנגולים עם הפסד בית ראשון העונה שהוא לא מול אחת הקבוצות של מנצ'סטר. נוריץ' חוגגת בוויט הארט ליין לראשונה מאז דצמבר 1993.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ניוקאסל - בולטון 0:2

פאפיס סיסה הלוהט, שכבש תשעה שערים בשמונה משחקים מאז הגיע לניוקאסל, נעצר למשך 83 דקות דווקא על ידי אחת ההגנות החלשות בליגה. למזלו, היה מי שימלא את מקומו עד אז, והוא הצטרף לרשימת הכובשים עם שערו ה-10 לקראת הסיום. ניוקאסל רצתה להיצמד למקום הרביעי בעזרת ניצחון נוסף אחרי ה-0:2 על סוונסי, אבל הנחישות של בולטון המסובכת בתחתית עשתה לה חיים קשים. האופי שלה וגם הכישרון הופיעו ברגעי האמת.

האורחים סיכנו יותר את השער במחצית הראשונה, אך סך הכל התנהל משחק רגוע עד הרגע הגדול של חאתם בן ארפה בדקה ה-73. הקשר הצרפתי עבר שחקן אחד במחצית המגרש שלו, ואז דהר בקו ישר ובמהירות אדירה כדי לברוח משלושה שחקנים נוספים של בולטון ולסיים עם כדור ברשת. מבצע אישי פנטסטי של בן ארפה. השער שחרר את ניוקאסל, ו-10 דקות לאחר מכן הגיע השער הקל של סיסה אחרי כדור רוחב של המחליף שולה אמאובי. חלום ליגת האלופות של ניוקאסל עוד עשוי להתגשם.

משחקים נוספים:

אברטון - סנדרלנד 0:4
לאברטון: מגאי גיי (52), סטיבן פינאר (75), לאון אוסמן (76), ג'ק קולבק (81, עצמי)

אסטון וילה - סטוק סיטי 1:1
לוילה: אנדרס וויימן (32), לסטוק: רוברט הות' (71)

יוסי בניון יודע שהמאבק על ליגת האלופות יהיה צמוד

לרוברטו מאנצ'יני כבר נמאס ממריו באלוטלי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully